Με τη συνεργασία αυτή η Fast Ferries, η οποία δραστηριοποιείται στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά από το 1989 εκτελώντας δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας, μπαίνει στην digital εποχή με στόχο την ενίσχυση της σύγχρονης εικόνας του brand, καθιστώντας το ως top of mind επιλογή για τους προορισμούς Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Νάξο.

Η νέα ολοκληρωμένη digital στρατηγική που θα εφαρμοστεί από την Flip New Media, περιλαμβάνει την παραγωγή uniquely designed content για τα social media, στοχευμένες Google καμπάνιες σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και τον σχεδιασμό του νέου website της εταιρείας το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί προς τα τέλη του έτους.