Ψηφιακή καμπάνια ευαισθητοποίησης για το προσφυγικό

Η πρόταση της Digital Minds θα υλοποιηθεί αρχές του 2016 και το βραβείο περιλαμβάνει ταξίδι της νικητήριας ομάδας στη Νέα Υόρκη και επίσκεψη στο YouTube Space New York. Το δεύτερο και τρίτο βραβείο πήραν αντίστοιχα οι ομάδες της Isobar – iProspect και της OgilvyOne. Η επιλογή των νικητριών συμμετοχών έγινε από 7μελή επιτροπή αποτελούμενη από στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, της ΕΔΕΕ και της Praksis, με γνώμονα τη δημιουργικότητα και την άμεση αποτελεσματικότητα και με στόχο τη διάχυση του έργου της ΜΚΟ. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης της Google «Creative Sandbox», η οποία έλαβε χώρα στο Gazarte στις 16 Δεκεμβρίου. «Είμαστε πολύ περήφανοι που η ιδέα μας κατέκτησε την πρώτη θέση. Ευελπιστούμε ότι με αυτή την καμπάνια το κοινό θα ευαισθητοποιηθεί και θα συμμετέχει ενεργά υποστηρίζοντας την πολύ σημαντική προσπάθεια της Praksis», δήλωσε ο Κώστας Χαμαλίδης, Managing Director της Digital Minds.