Η νέα επικοινωνία του Public φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys, η οποία ανέλαβε τον λογαριασμό σε Ελλάδα και Κύπρο κατόπιν spec. Η consumer centered επικοινωνία του Public παρουσιάζει το νέο του positioning, το οποίο αφορά στην πληθώρα διαφορετικών συναισθημάτων που νιώθει ο άνθρωπος, όπως χαρά, ενθουσιασμός, ανυπομονησία, συγκίνηση, έκπληξη, τα οποία βιώνει, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, το κοινό στο Public.

Το νέο positioning αποτυπώνεται στη 360°καμπάνια «Ξανά στα θρανία», η οποία αναπτύσσεται με 3 equity ταινίες και μια σειρά προϊοντικών σποτ. Αξιοποιεί δε όλα τα Μέσα τόσο σε above, όσο και σε digital περιβάλλον, με το key visual να βρίσκεται ήδη στα καταστήματα. «Το Public είναι ένα mega love brand που χρόνια τώρα μας γεννά έντονα και μοναδικά συναισθήματα.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που, παρέα με την ομάδα marketing του Public, θα φέρουμε στη ζωή μια αληθινή επικοινωνία, στηριγμένη σε όλα τα insights που νοιώθουν οι καταναλωτές», σημείωσαν οι Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative, Μάρκος Άρης, Strategic Planning Director της 4 Wise Monkeys.