Θα μιλήσουν για το branding και το ecommerce στο δημοφιλές δίκτυο

Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου, ο Rustam Ziganshin, Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, επιστρέφει στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy για να μιλήσει για τις λύσεις που βελτιστοποιούν το branding όχι μόνο στο Facebook αλλά και στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο και άκρως ελκυστικό Instagram. Θα παρουσιάσει χαρακτηριστικά παραδείγματα από τα δύο Μέσα και θα μοιραστεί με το κοινό πολύτιμα insights.

Στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου, η Karolina Janus, Client Solutions Manager για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα μιλήσει για ένα θέμα το οποίο ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο: το ecommerce στο Facebook είναι πλέον πραγματικότητα και δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό σε έναν χώρο όπου συχνάζει ήδη, να διευκολύνουν τις online αγορές του και να αυξήσουν τα δικά τους έσοδα. Το AllThingsFacebook ’16 διοργανώνεται από το Marketing Week σε συνεργασία με την ThinkDigital, επίσημο partner του Facebook. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.allthingsfacebook.gr.