Η πτώση εξακολουθεί να είναι σημαντική, ωστόσο δείχνει να «φρενάρει» σε σχέση με το πρώτο 5μηνο, όταν είχε διαμορφωθεί στα ίδια περίπου επίπεδα (-29,04%). Τις μεγαλύτερες απώλειες είχαν το διάστημα αυτό τα περιοδικά (-38,99%) και τις λιγότερες η τηλεόραση (-17,73%). Να σημειωθεί ότι το πρώτο 6μηνο του 2011, το μεγαλύτερο μερίδιο στη δαπάνη είχαν τα περιοδικά (37% έναντι 35% της τηλεόρασης), ενώ το αντίστοιχο φετινό διάστημα, η τηλεόραση πέρασε στην πρώτη θέση, με μερίδιο 40,89% έναντι 32,05% των περιοδικών.

Όσον αφορά στον Ιούνιο του 2012, η πτώση της δαπάνης σε όλα τα μέσα ήταν 31,80%, αισθητά μειωμένη ωστόσο από την αντίστοιχη πτώση του Μαϊου, που είχε διαμορφωθεί στο 35,37. Μια ακόμα ένδειξη ότι η πτώση «φρενάρει», κάτι όμως που μένει να φανεί στο μέλλον εάν θα έχει διάρκεια. Τις μεγαλύτερες απώλειες τον Ιούνιο είχαν τα περιοδικά (-43,58%) και τις λιγότερες η τηλεόραση (-17,13%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ –  ΙΟΥΝΙΟΣ 2012
Μέσο Ιούνιος 2011 Πoσ/τά(%) Ιούνιος 2012 Πoσ/τά(%) Μεταβ. (%)
Tηλεόραση 55.496.312 35,26 45.992.208 42,85 -17,13
Περιοδικά 57.311.171 36,42 32.336.251 30,13 -43,58
Εφημερίδες 34.162.987 21,71 22.757.247 21,20 -33,39
Ραδιόφωνο 10.409.240 6,61 6.245.599 5,82 -40,0
Σύνολο 157.379.710 100,00 107.331.305 100,00 -31,80
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ 2012
Μέσο Ιανουάριος- Ιούνιος 2011 Πoσ/τά(%) Ιανουάριος- Ιούνιος 2012 Πoσ/τά(%) Μεταβ. (%)
Tηλεόραση 291.469.205 35,00 239.795.647 40,89 -17,73
Περιοδικά 308.118.885 37,00 187.971.631 32,05 -38,99
Εφημερίδες 185.633.548 22,29 126.926.159 21,64 -31,63
Ραδιόφωνο 47.448.209 5,70 31.796.754 5,42 -32,99
Σύνολο 832.669.847 100,0 586.490.191 100,00 -29,57