Όπως είναι γνωστό, το 2017 η ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα εκτιμήθηκε στο 3-4%. Στη συνέχεια, και στο 1ο τρίμηνο του 2018, εμφάνισε ρυθμό ανάπτυξης 7%, για να σταθεροποιηθεί τελικά στο σύνολο του έτους στο 3,4%, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Magna της IPG Mediabrands. Το 2018 είναι η 3η κατά σειρά χρονιά ανάπτυξης για τη διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα, μετά τη δραματική πτώση της τάξης του 50% την περίοδο 2008-2015.

Το 2016 ήταν η πρώτη χρονιά ανάκαμψης με ποσοστό 5%, ακολουθούμενη από μικρότερα ποσοστά της τάξης του 3-4% το 2017 και το 2018. Για ανάπτυξη «χαμηλής πτήσης» κάνει λόγο στον απολογισμό του για το 2018 ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (όπως δημοσιεύεται στο site του Συνδέσμου). Όπως αναφέρει εκεί ο Πρόεδρος ΔΣ του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης, το 2018 ήταν μία χρονιά με θετικό πρόσημο όσον αφορά στην ανάπτυξη της οικονομίας, ωστόσο η ανάπτυξη αυτή δεν ήταν ικανή να προσελκύσει παραγωγικές ξένες επενδύσεις, να υποστηρίξει την έξοδο της χώρας στις αγορές και να συμπαρασύρει τη διαφημιστική αγορά σε τροχιά σημαντικής ανάπτυξης.

Αύξηση στο μερίδιο δαπάνης το 2018 εμφάνισαν η τηλεόραση (η οποία, σε αντίθεση με την παγκόσμια τάση, παραμένει πρώτο Μέσο σε απορρόφηση διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα), το digital και τα ραδιόφωνα. Χαμένοι για μία ακόμα χρονιά ήταν οι εφημερίδες, τα περιοδικά και το outdoor. Τα παραπάνω, αφήνουν ανοιχτό το ερώτημα εάν η αγορά περνά εν τέλει από τη φάση της διόρθωσης στη φάση της πραγματικής ανάπτυξης. Στο 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s για το 3ο τρίμηνο του 2018, τα στελέχη εμφανίστηκαν επιφυλακτικά ως προς τις εκτιμήσεις τους για την πορεία της αγοράς, παραμένοντας ωστόσο στο έδαφος του θετικού πρόσημου.