Σύμφωνα με σχετική έκθεση της ZenithOptimedia
Συγκεκριμένα, αναμένεται αύξησή της κατά 5,5% μέσα στο 2014, σε αντίθεση με την αύξηση 3,9% του 2013, φτάνοντας το 2016 το 6,1%. Η αναμενόμενη ανάπτυξη οφείλεται στην βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας, την εξάπλωση του programmatic buying και την ραγδαία άνοδο του mobile advertising. Η έκθεση προβλέπει αύξηση 0,7% της διαφημιστικής δαπάνης φέτος στην Ευρωζώνη, την πρώτη χρονιά με θετικό ρυθμό ανάπτυξης από το 2010, και σταθεροποίηση των αριθμών σε Φινλανδία, Ιταλία και Ελλάδα. Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο διαφημιστικό μέσο, αντιστοιχώντας στο 40% της δαπάνης το 2013, ενώ το mobile advertising αναμένεται να παρουσιάσει ετήσια αύξηση 50% έως και το 2016. Το ύψος της mobile διαφημιστικής δαπάνης ανήλθε το 2013 στα 9,7 δισ. ευρώ, αναμένοντας να αγγίξει τα 32,7 δισ. ευρώ το 2016.