Στο πλαίσιο αυτό, δήλωσε: «Ένα κομβικό σημείο που πρέπει σήμερα να προσέξουν οι άνθρωποι του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας είναι αναμφίβολα η σημασία της προσωπικής και ποιοτικής αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές-πελάτες. Ο φυσικός χώρος των καταστημάτων, το σημείο επαφής των πελατών με τα προϊόντα, χρειάζεται να αξιοποιείται, να εξοπλίζεται και να ανανεώνεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προκαλεί συνεχώς το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή με τρόπο ελκυστικό.

Ο νέος θεσμός των Shopper Marketing Awards δημιουργείται στην κατάλληλη περίοδο, στην αυγή μιας νέας 10έτιας που έρχεται με μεγάλη ορμή να αλλάξει πολλά από τα πράγματα που γνωρίζαμε». Αναλυτικότερα στοιχεία για τα βραβεία που κλείνουν υποψηφιότητες στις 29/9 διατίθενται στην ιστοσελίδα www.shopperawards.gr.