Τα ειδησεογραφικά και αθλητικής θεματολογίας podcasts συγκεντρώνουν τα περισσότερα έσοδα από το programmatic advertising, σύμφωνα με δεδομένα της πλατφόρμας Omny Studio. Τα αθλητικά podcast αναδεικνύονται σε πρωταθλητές της κατηγορίας, αποσπώντας μερίδιο 17% από τα διαφημιστικά έσοδα, με τις ειδήσεις και την πολιτική να ακολουθούν με 13%.

Τα comedy podcasts ξεχωρίζουν επίσης, με μερίδιο στο 10%, ενώ από κοντά ακολουθούν τα comedy events με 9%. Η Omny σημειώνει ακόμα ότι τα comedy και news podcasts είναι τα πιο δημοφιλή είδη για τους ακροατές, αντιπροσωπεύοντας το 22% και το 21% των λήψεων αντίστοιχα.

Το Apple Podcasts παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ακρόασης, αν και το Spotify και το Google Podcasts αναπτύσσονται γρήγορα. Σχεδόν το 90% των λήψεων podcast γίνονται σε φορητές συσκευές, τα smart speakers καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση με 5%, μετά από ένα έτος ισχυρής ανάπτυξης. Η διαφήμιση στα podcast γνωρίζει αυτή τη στιγμή ταχεία ανάπτυξη, με τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν περισσότερα, γεγονός που αυξάνει το κόστος. (Πηγή: Warc)