Τα social media παραμένουν «fashion trend», τόσο στη διαφήμιση, όσο και στην πώληση, που θα διαμορφώσει το μέλλον του κλάδου της μόδας, σύμφωνα με το 53% των συμμετεχόντων στη νέα έρευνα του Glami για τις τάσεις στον κλάδο. Επίσης, αναφέρεται ότι τα social media γίνονται κανάλι πώλησης που θα δοκιμαστεί ακόμη περισσότερο με στόχο την εντονότερη παρουσία αλλά και την αύξηση των εσόδων για το 35% των συμμετεχόντων.
Γενικότερα, το 47% των online καταστημάτων μόδας που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένει θετική επίδραση από το δεύτερο κύμα της πανδημίας, ενώ φόβους εξέφρασαν το 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των e-shops. Στον αντίποδα, ένα 17% των καταστημάτων και με φυσικό κατάστημα βλέπει θετικές προοπτικές. Ωστόσο, πάνω από 60% των e-shops επενδύουν στο να ενισχύσουν το stock τους πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων, παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας. Επιπλέον, τα περισσότερα e-shops δεν σκοπεύουν να μειώσουν τις τιμές, ενώ η εποχικότητα παραμένει ακόμη σημαντικός συντελεστής για τις πωλήσεις, αν και ένα 21% αποφάσισε να μην επικεντρωθεί σε αυτήν.