Τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Uncle Ben’s ανακοίνωσε το rebranding του σε Ben’s Original, αφαιρώντας την εικόνα του μαύρου άνδρα από τη συσκευασία ως μια κίνηση να αποδεσμευθεί από τα προσβλητικά στερεότυπα εν μέσω της γενικότερης αντιρατσιστικής τάσης που επικράτησε στην Αμερική τη συγκεκριμένη περίοδο. Πλέον, το brand της Mars Food ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου του packaging, το οποίο θα κυκλοφορήσει στα ράφια των σουπερ μάρκετ στις ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα, ενώ, προσεχώς, θα ακολουθήσει η κυκλοφορία του και σε υπόλοιπες χώρες.

Η νέα συσκευασία διατηρεί τα χρώματα της αρχικής, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να το αναγνωρίζουν από το οικείο πορτοκαλί χρώμα του brand με γραμματοσειρά σε μπλε φόντο. Το brand σκοπεύει να περιλάβει το νέο packaging σε μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες, και σε τρέχοντα social media και digital posts. To Ben’s Originals συνεργάστηκε με την Energy BBDO, την Jones Knowles Ritchie, τη The&Partnership, τη MediaCom και τη Weber Shandwick για τον επανασχεδιασμό του. «Το Ben’s Original δεν είναι μόνο μια αλλαγή στο όνομα και στο packaging. Πιστεύουμε ότι ο καθένας αξίζει να νιώθει ευπρόσδεκτος και να έχει πρόσβαση στην τροφή», αναφέρει ο Rafael Narvaez, Global Chief Marketing Officer and Research and Development Officer της  Mars Food.

(Πηγή: Adage)