Στόχος της οι ετήσιες πωλήσεις ύψους ενός δισ. ευρώ

Τον νέο διεθνή στόχο της ανακοίνωσε σήμερα η Unilever, με τίτλο «Future Foods» για να βοηθήσει το κοινό να στραφεί προς μια πιο υγιεινή διατροφή και να μειώσει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της παγκόσμιας αλυσίδας παραγωγής τροφίμων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία στοχεύει σε πωλήσεις ύψους ενός δισ. ευρώ ετησίως από plant-based κρέατα και υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων, εντός των επόμενων 5-7 ετών, μέσω της ευρείας διάθεσης της μάρκας «The Vegetarian Butcher», και μέσω περισσότερων φυτικών προτάσεων σε μάρκες, όπως Hellmann’s, Magic, και Algida. Επίσης, δεσμεύεται για μείωση 50% της σπατάλης τροφίμων από τις δραστηριότητές της και διπλασιασμό του αριθμού των προϊόντων με «θετική» διατροφική αξία παγκοσμίως μέχρι το 2025, και για συνεχή μείωση θερμίδων, νατρίου και ζάχαρης στα προϊόντα της.

Η Hanneke Faber, Πρόεδρος Foods & Refreshments της Unilever, δήλωσε: «Ως μια από τους μεγαλύτερους παραγωγούς προϊόντων τροφίμων παγκοσμίως, έχουμε μεγάλο μερίδιο στη προσπάθεια μεταστροφής του παγκόσμιου συστήματος τροφίμων».