Repositioning με μία σειρά από ενέργειες

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Έτσι, στο πλαίσιο των αλλαγών που έχουν σχεδιαστεί, θα διπλασιάσει το 2010 τη διαφημιστική δαπάνη της στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ παράλληλα θα ανανεώσει την παρουσία της στα εκεί καταστήματα και θα λανσάρει για πρώτη φορά σειρά για τη φροντίδα της επιδερμίδας. Κεντρική έννοια της νέας φιλοσοφίας θα είναι η “μοντέρνα πολυτέλεια”, ενώ, στην προσπάθειά της να προσελκύσει τις μικρές ηλικίες, η Revlon θα έχει για σύμμαχο την ηθοποιό Jessica Biel, η οποία αποτελεί πια παγκόσμια πρέσβειρα του brand.