Στις 7 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε ο 11ος Virtual Dialogue του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα Brand Next. Στο πλαίσιο αυτό, οι Γιάννης Σφακιανάκης, Eμπορικός Διευθυντής TV & Media, του ομίλου Σκάι, και Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market Agencies & YouTube της Google για τις αγορές Ελλάδας, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας, συζητώντας με τη Λήδα Παπαμιχαήλ, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της Mindshare, ανέδειξαν τη νέα εποχή στην αγορά των media.

Ενδεικτικά, εξάχθηκαν τα συμπεράσματα ότι η ελεύθερη τηλεόραση έλκει, γιατί προσφέρει κάλυψη, συχνότητα και εγκυρότητα, τα Google Search Ads είναι η μόνη μορφή reactive διαφήμισης, οι νέες μορφές τηλεόρασης, live streaming και hybrid TV θα φέρουν νέα currency πώλησης της τηλεοπτικής διαφήμισης, ενώ επισημάνθηκε και ότι θα χρειαστεί νομοθετικό πλαίσιο για την εμπορική λειτουργία της νέας εποχής της τηλεόρασης. Επίσης, μπορεί να αγοραστεί η τηλεόραση programmatically, ώστε να αποφευχθεί το mass targeting, το brand και το performance advertising συνιστούν ενιαίο proposition, ενώ το Netflix μπορεί να κάνει cannibalize τον χρόνο θέασης, αλλά όχι τον διαφημιστικό χρόνο. Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 14/04.