Προερχόμενος από την Pivotal Research, θα αναφέρεται στον global chief executive Kelly Clark. Θεωρούμενος ως ο άνθρωπος τα λόγια του οποίου χρησιμοποιούνται συχνότερα στη διαφήμιση, ο Weiser αναλαμβάνει να ενισχύσει το προφίλ του thought-leader για το media buying agency της WPP, συνεργαζόμενος με πελάτες για να δημιουργήσουν καμπάνιες με πιο δυνατά insights.

Ο Kelly Clark δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τον Brian στην ομάδα μας. Είναι ιδανικός για τη δημιουργία αναλύσεων στη βάση insights που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να λάβουν επενδυτικές αποφάσεις για το marketing». Ο Wieser σχολίασε ότι εντάχθηκε στο agency καθώς «είναι η καλύτερη ευκαιρία για να συμβάλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος του marketing και της διαφήμισης».

Σημείωσε ότι ολόκληρη η βιομηχανία υφίσταται disruption λόγω της τεχνολογίας και ότι οι κανόνες για τα brands ξαναγράφονται και προσέθεσε: «Για περίπου οχτώ χρόνια στην Pivotal, δημιουργώ συνδέσεις με κάθε γωνιά της αγοράς προκειμένου να αξιολογήσω πώς οι σημαντικότεροι παίκτες οδηγούν ή ακολουθούν αυτήν την αλλαγή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα χρησιμοποιήσω αυτή την εμπειρία και το insight στην GroupM και τη WPP για να συμβάλω στην ανάπτυξη των πελατών».
(Πηγή: TheDrum)