Σε εξέλιξη spec με αφορμή το λανσάρισμα 7 ανθρακούχων

Τα προϊόντα αυτά είναι πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα, cola, tonic και σόδα. Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα νέα προϊόντα είναι ότι παράγονται με φυσικό μεταλλικό νερό. Στο πλαίσιο της νέας αυτής κίνησης, η Βίκος εξελίσσει αυτές τις μέρες κλειστό spec, στο οποίο σύμφωνα με πληροφορίες συμμετέχουν 5 διαφημιστικές εταιρείες. Τελευταία συνεργασία της Βίκος με διαφημιστική εταιρεία ήταν με την Adel/Saatchi & Saatchi. Στόχος της Βίκος είναι σε βάθος διετίας να αποσπάσει μερίδιο της τάξης του 8-10% στην αγορά αναψυκτικών.