Σύμφωνα με έκθεση της Mastercard

Περισσότερα από 900 δισ. δολάρια δαπανήθηκαν το 2020 σε online αγορές, καθώς η πανδημία κράτησε τους καταναλωτές μέσα στα σπίτια τους. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Mastercard Recovery Insights: Commerce E-volution, το 20-30% της καταναλωτικής δαπάνης που στράφηκε από τα φυσικά καταστήματα στο e-commerce το 2020 αναμένεται να παραμείνει στη συγκεκριμένη κατηγορία μόνιμα.

Η έκθεση εκτιμά ότι το e-commerce απορρόφησε το 1 δολάριο σε κάθε 5 που δαπανήθηκαν στο retail το 2020, ποσό αυξημένο από το 1 δολάριο στα 7 για το 2019. Βασικοί τομείς του retail όπως τα σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων, με τις εκτιμήσεις να βλέπουν ότι το 70-80% της ανάπτυξης του grocery e-commerce ήρθε για να μείνει. Το consumer spend στο e-commerce παγκοσμίως αυξήθηκε γύρω στο 25-30% από τον Μάρτιο του 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα.

(Πηγή: TheDrum)