Κατά 83% αυξήθηκε η διαφημιστική δραστηριότητα της Amazon το β΄ τρίμηνο του 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, με τις πωλήσεις διαφήμισης να προσεγγίζουν τα 8 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία της, η Amazon ανέφερε κέρδη, στα οποία περιλαμβάνεται και η διαφημιστική πλευρά του e-commerce, ενώ οι συνολικές πωλήσεις λιανικής άγγιξαν τα 113 δισ. δολάρια, μια αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Το cloud computing προϊόν της, Amazon Web Services, σημείωσε επίσης ανάπτυξη, φτάνοντας σε έσοδα τα 14,8 δισ. δολάρια σε έσοδα, μια αύξηση της τάξης του 37%.

Ωστόσο, τα έσοδα από πωλήσεις κυμάνθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα από τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι έκαναν λόγο για 115 δισ. δολάρια. Το γεγονός αυτό αποδόθηκε από κάποιους στον πιο σκληρό ανταγωνισμό που δέχεται η εταιρεία από τις Walmart, Target κ.ά. «Το Amazon Advertising λάνσαρε περισσότερα από 40 νέα features και δυνατότητες self-service, διευκολύνοντας πωλητές, εταιρείες και authors να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους, βοηθώντας τους πελάτες να ανακαλύψουν τα brands και τα προϊόντα τους», ανέφερε σχετικά η εταιρεία.

(Πηγή: AdAge)