Σύμφωνα με στελέχη της, αποδίδει η in-house πρακτική.

Τα 7,27 δισ. ευρώ έφτασε η brand and marketing επένδυση της Unilever το 2019, αυξημένη κατά 1,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η αύξηση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου ότι η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, μείωσε δραστικά τα agency fees και τον αριθμό των agencies στο roster της το 2017 και 2018. Η εταιρεία μείωσε την marketing δαπάνη της κατά 5,1% από 7,58 δισ. ευρώ το 2017 σε 7,15 δισ. το 2018.

Ο Chief Financial Officer της Unilever, Graeme Pitkethly, ανέφερε πως η εταιρεία συνεχίζει να «κάνει πιο αποδοτική τη marketing δαπάνη μέσω επενδύσεων σε νέα ψηφιακά εργαλεία και δυνατότητες και μέσω ακριβούς εντοπισμού της αποτελεσματικότητας της δαπάνης αυτής».

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία 38 digital hubs και in-house content studios υπό την ομπρέλα του U-Studio. Όπως σημείωσε ο Pitkethly, αυτό «συνέβη με τεράστιο κόστος, το οποίο όμως ήταν κατά 30% μικρότερο από το να αγοράζαμε αυτές τις υπηρεσίες εξωτερικά».

Έναν χρόνο πριν, η Unilever είχε δηλώσει ότι εξοικονόμησε 500 εκατ. ευρώ, κάνοντας το digital content να διαρκεί περισσότερο και φέρνοντας αυτές τις υπηρεσίες in-house. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, πριν το ξέσπασμα του κορωνοϊού, ο Chief Executive Alan Jope ανέφερε ότι η Unilever προσέβλεπε να εξοικονομήσει 2 δισ. ευρώ από τα έξοδά της τη φετινή χρονιά, γεγονός που θα οδηγούσε στην αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της στον τομέα του marketing, οδηγώντας το marketing μοντέλο του μέλλοντος.
(Πηγή: Campaign)