Στα 58,5 δισ. δολάρια ανέρχεται η δαπάνη σε e-commerce advertising παγκοσμίως, μέσα στο 2020, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα Global Advertising Trends report της Warc Data. Συγκεκριμένα, η επένδυση στο e-commerce τίθεται στο επίκεντρο, με τη διαφημιστική δαπάνη να αυξάνεται κατά 18,3% διεθνώς, σημειώνοντας ανάπτυξη 30 φορές ταχύτερη από την ευρύτερη online ad αγορά, σε πείσμα της αρχικής πρόβλεψης για απώλειες 8,1% στο σύνολο της διαφημιστικής αγοράς φέτος.
Πρωταγωνιστές στην απορρόφηση της θα είναι e-commerce πλατφόρμες, omnichannel retailers, καθώς και το e-commerce στα social media. Η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο αντικατοπτρίζει τη ραγδαία στροφή του καταναλωτικού κοινού στις online αγορές, με τους καταναλωτές να υπολογίζεται ότι θα δαπανήσουν, επιπλέον, 183 δισ. δολάρια μέσα στο 2020, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του Covid-19, και τις συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 30,4% -περίπου 677 δισ. δολάρια-, αγγίζοντας τα 2,9 τρισ. δολάρια διεθνώς. (Πηγή: Warc)