H αγορά του digital out-of-home εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 50 δισ. δολάρια έως το 2026, σύμφωνα με έρευνα της Alfi, σημειώνοντας αύξηση της τάξης των 10 δισ. δολαρίων συγκριτικά με την προηγούμενη πρόβλεψή της για το 2020. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη στις ΗΠΑ, τη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ασία, αποκάλυψε ότι το 95% των στελεχών διαφήμισης αναμένει ανάπτυξη του τομέα DOOH μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, με 51% αυτών να μιλά για δραστική επέκταση, 16% να αναμένει ανάπτυξη αξίας από 55 έως 60 δισ. δολάρια, ενώ 14% ακόμη μεγαλύτερη.

Από το 2026 και έπειτα, 1 στους 2 απάντησαν ότι αναμένει δραματική αύξηση στο DOOH spend, ενώ 40% ελαφρά αύξηση. Αποδίδουν δε, κυρίως, αυτά τα επίπεδα αύξησης στην αξιοποίηση μεγαλύτερου μέρους του διαφημιστικού budget στο digital advertising, άποψη την οποία μοιράζονται 66% των ερωτηθέντων. «Η κοινωνία στο σύνολό της γίνεται περισσότερο ψηφιοποιημένη και ο διαφημιστικός κλάδος αναζητά να αξιοποιήσει περισσότερο την τεχνολογία, ώστε να δημιουργήσει ισχυρότερες, πιο προσωποποιημένες και αποτελεσματικές καμπάνιες, καθώς και μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με τα αποτελέσματα», σημείωσε ο Kevin Buchler, Vice-President UK Operations της Alfi.

(Πηγή: Campaign)