Σημείωσε αύξηση 27,6% το 2020, σύμφωνα με νέα έρευνα

Παρά τη δύσκολη χρονιά για το retail, το 2020 εκτιμάται ότι το e-commerce διεθνώς αναπτύχθηκε με ρυθμό 27,6% με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα τέσσερα τρισ. δολάρια. Σε αυτήν τη διαπίστωση κατέληξε νέα έρευνα του eMarketer, με τίτλο «Global e-commerce Update 2021», αναφέροντας ότι αυτό αποτελεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τις εκτιμήσεις στο μέσο της πανδημίας, ότι θα επιβραδυνόταν σε ρυθμό ανάπτυξης 16,5%, γεγονός το οποίο αποδεικνύει την έκταση της περσινής μετάβασης των καταναλωτών στο e-commerce. «Αναμένουμε ότι οι καταναλωτές θα διατηρήσουν πολλές από τις νέες digital συνήθειές τους και το 2021.

Ωστόσο, με την ανάπτυξη του 2020 και έναν χρόνο σχετικής εξομάλυνσης του brick-and-mortar εμπορίου, το 2021 η ανάπτυξη θα επιβραδυνθεί», δήλωσε ο συγγραφέας της έρευνας, Ethan Cramer-Flood. Η παγκόσμια ανάπτυξη του e-commerce υπολογίζεται σε 14,3%, ένα χαμηλό ποσοστό σε σχέση με το 20,2% του 2019 και το 27,6% του 2020, ωστόσο αντιστοιχεί σε επιπλέον πωλήσεις αξίας 611 δισ. δολαρίων. Εκτιμάται δε ότι, το 2020, το φράγμα των τεσσάρων δισ. δολαρίων ξεπεράστηκε εύκολα, το 2022 οι πωλήσεις θα ανέλθουν σε πέντε δισ., ενώ, έως το 2024, θα έχουν φτάσει τα έξι δισ. δολάρια.

(Πηγή: eMarketer.com)