Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 δημοσιοποίησε η Snap Inc., ανακοινώνοντας έσοδα ύψους 1,06 δισ. δολαρίων, ενισχυμένα κατά 38% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Παρά την επιβράδυνση που προκάλεσε ο πόλεμος στην Ουκρανία, σύμφωνα με την εταιρεία, η ανάπτυξη ήταν ισχυρή σε πυλώνες όπως οι οικονομικές υπηρεσίες και το streaming.

To Snapchat έφτασε τους 332 εκατ. ημερήσιους ενεργούς χρήστες, αυξάνοντας τη βάση του κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενισχυόμενο σε όλες τις αγορές.

(Πηγή: AdWeek)