Σύμφωνα με έκθεση της eMarketer

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Έως το 2017, το ποσό αυτό αναμένεται να έχει φτάσει τα 2,5 δισ. ευρώ, με το Instagram να ξεπερνά τόσο το Google όσο και το Twitter στον τομέα των display ads στις ΗΠΑ. Το Instagram ανέπτυξε με αργούς ρυθμούς το διαφημιστικό του μοντέλο, με sponsored εικόνες και videos, και αυτοματοποιημένα εργαλεία εκτέλεσης και μέτρησης. Η eMarketer σημειώνει, μεταξύ άλλων, στην έκθεσή της: «Αναμένουμε ραγδαία ανάπτυξη στα διαφημιστικά έσοδα του Instagram φέτος και τα επόμενα χρόνια, λόγω υψηλής ζήτησης για τα νέα διαφημιστικά προϊόντα της social media πλατφόρμας, η οποία θα επεκταθεί πέρα από το branding για να συμπεριλάβει direct response, δυνατότητα αγοράς διαφημίσεων μέσω ενός applications programming interface, και ενισχυμένα features μέτρησης και στόχευσης».

(Πηγή: Adweek)