Την Πέμπτη, η εταιρεία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου, σύμφωνα με τα οποία οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπερέβησαν τα 72 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά 20% ΥΟΥ, αλλά και κάθε πρόβλεψη. Τα κέρδη άγγιξαν τα 3 δισ. δολάρια, ποσό που βρισκόταν στο 1,9 δισ. το προηγούμενο έτος. Η διαφήμιση αποτέλεσε ένα ακόμη θετικό πρόσημο, με την κατηγορία «άλλα», η οποία αντιπροσωπεύει κυρίως τις διαφημιστικές πωλήσεις, να φτάνει τα 3,4 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 95% ΥΟΥ. Brands και ad agencies συνεργάζονται στενά με την Amazon, στην προσπάθειά της να χτίσει μια διαφημιστική πλατφόρμα που θα ανταγωνίζεται τις Google and Facebook και τα 10 δισ. δολάρια το 2018 την καθιστούν την τρίτη μεγαλύτερη διαφημιστική δύναμη.

Προφανώς η απόσταση μεταξύ τους δεν είναι μικρή, καθώς η Facebook ανακοίνωσε πάνω από 16 δισ. δολάρια σε ad sales μόνο το τέταρτο τρίμηνο του τελευταίου έτους, ενώ η Google εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 135 δισ. δολάρια. Οι δύο μεγάλοι έχουν πάντως κάθε λόγο να ανησυχούν, καθώς η Amazon λανσάρει σταθερά νέα διαφημιστικά προϊόντα, τα οποία έχει οργανώσει έτσι ώστε να είναι πιο φιλικά στα brands, ενώ αναμένεται φέτος να κυκλοφορήσει ευρύτερα και το εργαλείο για το attribution.
(Πηγή: Adage)