Για το Super Bowl, παρουσιάζοντας την τεχνολογία OLED

Ο γιός του δημιουργού Jake Scott θα σκηνοθετήσει το spot, το οποίο θα παρουσιάζει την ευρέως αναγνωρισμένη τεχνολογία OLED της LG. Ως μέρος της αποτελεσματικής στρατηγικής marketing της εταιρείας, το διαφημιστικό «Super Bowl 50» της LG θα αναδείξει την αφοσίωση της εταιρείας στη διερεύνηση νέων τεχνολογιών και θα επικοινωνεί το μήνυμα, ότι η τηλεόραση OLED δεν αποτελεί απλά μια νέα τηλεόραση, αλλά σηματοδοτεί μια εντελώς νέα εποχή στην τεχνολογία τηλεοράσεων. «Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι από τη συνεργασία με τους Ridley και Jake Scott για το νέο διαφημιστικό spot της OLED TV για το Super Bowl», δήλωσε ο Lee Jeong-Seok, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Marketing Communication Division στην LG Electronics Home Entertainment Company.