Τις νέες επετειακές συσκευασίες Merenda για τα 50 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά επικοινωνεί το νέο τηλεοπτικό σποτ του brand, µε την υπογραφή της Ogilvy.

Με τη φράση «50 χρόνια όσα ζήσαµε γράφτηκαν µε χρυσά γράµµατα», το σποτ προβάλλει τις νέες συσκευασίες, οι οποίες µοιράζουν σε 50 τυχερούς από 50 κιλά Merenda. «Φέτος, η Merenda γιορτάζει τα 50 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα και παρουσιάζει τις νέες επετειακές συσκευασίες, αναδεικνύοντας λέξεις που µας θυµίζουν όλα όσα σηµαίνει η µάρκα για εµάς: απόλαυση, αναµνήσεις, παιδί, µαγεία, σκανταλιά, χαµόγελα», αναφέρει σχετικά η εταιρεία.

Το σποτ είναι παραγωγή της Foss Productions.