Αναδεικνύοντας το εντεινόμενο ενδιαφέρον του επιχειρηματικού οικοσυστήματος για τον κόσμο του αθλητισμού, το sports marketing αποκτά ουσία και διαστάσεις μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρωτοποριακές δράσεις. Τα Sports Marketing Awards τίμησαν τις καλύτερες από αυτές, στέφοντας πρωταθλήτριες τις Active Media Group, ΠΑΕ ΟΦΗ και Stoiximan.

Αναδεικνύοντας το εντεινόμενο ενδιαφέρον του επιχειρηματικού οικοσυστήματος για τον κόσμο του αθλητισμού, το sports marketing αποκτά ουσία και διαστάσεις μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρωτοποριακές δράσεις. Τα Sports Marketing Awards τίμησαν τις καλύτερες από αυτές, στέφοντας πρωταθλήτριες τις Active Media Group, ΠΑΕ ΟΦΗ και Stoiximan.

Νέο ρεκόρ υποψηφιοτήτων κατέγραψε φέτος ο θεσμός των Sports Marketing Awards που διοργάνωσε για τέταρτη χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές στις ενότητες «Best in Sports Marketing», «Best Sports Events», «Best Content for Sports» και «Best Sports Sponsorships». Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 32 υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου και Πρόεδρο τον Χρυσό Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια.

«ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ»
Στο μήνυμά του προς το κοινό και τους συμμετέχοντες, ο πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Λευτέρης Πετρούνιας, δήλωσε: «Αρχικά θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο μπράβο σε όλες τις εταιρείες και όλους τους συμμετέχοντες σε αυτόν τον διαγωνισμό. Συγχαρητήρια στους νικητές, καλή δύναμη και καλή συνέχεια στον αγώνα για αυτούς που δεν κέρδισαν και είμαι σίγουρος πως η διαδικασία αυτή θα τους κάνει ακόμα καλύτερους, ούτως ώστε να κερδίσουν του χρόνου. Θέλω να πω πως είμαι πολύ υπερήφανος που βρίσκομαι σε αυτή τη θέση, στη θέση του προέδρου στα SportsMarketing Awards, ιδίως καθώς βρίσκομαι στην τέταρτη χρονιά, μετά από τα μεγάλα ονόματα που προήδρευσαν τις προηγούμενες χρονιές.

Είμαι επίσης πολύ υπερήφανος για τη συμμετοχή, τη δραστηριότητα, αλλά και τη στήριξη εκ μέρους της εταιρείας που στηρίζει και εμένα, της Stoiximan.gr, σε αυτόν τον διαγωνισμό. Θέλω να ευχηθώ ξανά καλή επιτυχία και να πω πόσο πολύ χαρούμενο με κάνει η συμμετοχή και δράση των εταιρειών στα θέματα του αθλητισμού, κάτι που σημαίνει πως, ολοένα και περισσότερο, αθλητισμός, εταιρείες και επικοινωνία συνδέονται με χορηγικές και διάφορες ενέργειες υπέρ του αθλητισμού που συμβαίνουν στη χώρα μας. Ελπίζω αυτή η διοργάνωση να συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη. Κλείνοντας, να πω και πάλι συγχαρητήρια, αλλά και καλό κουράγιο. Με επιμονή και υπομονή θα περάσουμε όλοι μαζί αυτή τη δύσκολη περίοδο και είμαι σίγουρος ότι από αυτή τη δοκιμασία θα βγούμε όλοι πιο δυνατοί».

ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • η Active Media Group ως «Sports Marketing Agency of the Year»
  • η ΠΑΕ ΟΦΗ ως «Sports Club of the Year»
  • η Stoiximan ως «Sports Brand of the Year».

Με Platinum Award, το οποίο αποτελεί την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν:

  • οι Active Media Group, Costa Navarino και Δήμος Πύλου-Νέστορος για το Navarino Challenge
  • η Bricktin Enterprises LTD για το Interwetten Home Cup
  • η ΠΑΕ ΟΦΗ για την ενέργεια «Ο Άγιος Βασίλης είναι ΟΦΗ»
  • οι Champions for Life, Cosmote TV και Fairplay για την επετειακή τηλεοπτική σειρά εκπομπών «2004 Δευτερόλεπτα»
  • ο ΟΠΑΠ για την «Παιδική Κερκίδα».

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο βραβεύτηκαν οι 24Media, Dirt Games, Libero S&T, Open Sport, ΠΑΕ ΑΕΚ, PVP Media, Red Wolf Digital Group, SDNA, Super League, The Magic Bus και Τράπεζα Πειραιώς.

Υποστηρικτής των Sports Marketing Awards 2020 είναι η Stoiximan, ενώ ως Χορηγοί Επικοινωνίας συμμετέχουν οι Nova, Contra.gr και Sport24.gr.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ

SPORTS MARKETING AGENCY OF THE YEAR

«Το πιο δύσκολο είναι να καταφέρεις να διατηρηθείς στην κορυφή»
Με τη νέα αυτή διάκριση, ως Sports Marketing Agency of the Year, η Active Media Group κατάφερε για δεύτερη συνεχή χρονιά να παραμείνει στην κορυφή του Sports Marketing και της παραγωγής των αθλητικών εκδηλώσεων. Αυτό το πετύχαμε χάρη στους σταθερούς στρατηγικούς συνεργάτες μας, στις ποιοτικές αθλητικές διοργανώσεις τουρισμού που σχεδιάζουμε, στο καινοτόμο περιεχόμενό μας και στις υπηρεσίες που παρέχουμε με υψηλά στάνταρ, συνεισφέροντας στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, του τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας εν γένει, που σε περιόδους πανδημίας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία.

Είμαστε ακόμα πιο υπερήφανοι για τη βράβευση όλων των τμημάτων της εταιρείας μας, του PR & Communication, του Social Media & Digital, του Marketing & Sponsorship και του Sports Production. Γιατί όλα αυτά τα τμήματα συνθέτουν το sportsmarketing, μια υποκατηγορία του marketing, που στοχεύει στην προώθηση αθλητικών διοργανώσεων ή ομάδων, αλλά και στην προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μέσα από αθλητικές διοργανώσεις ή ομάδες. Το να ανέβεις στην κορυφή είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης προσπάθειας, αλλά όπως είναι γνωστό και στον αθλητισμό και στις βραβεύσεις, ακόμα πιο δύσκολο είναι να διατηρηθείς.

Τα βραβεία αυτά ήταν αποτέλεσμα μιας στοχευμένης προσπάθειας της εταιρείας να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες κι αυτό επιβραβεύτηκε και στα Sports MarketingAwards από τους εκλεκτούς συναδέλφους όλων των επιτροπών τους οποίους και ευχαριστώ, δείχνοντας ότι τα βραβεία δεν παύουν να είναι το πιο δυνατό κίνητρο και η πιο λαμπρή επιβράβευση της αθλητικής δημιουργικότητας στην Ελλάδα.
Άκης Τσόλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Active Media Group

SPORTS CLUB OF THE YEAR

«Θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερους στόχους»
Η ομάδα του ΟΦΗ κουβαλάει μια ιστορική αθλητική κληρονομιά, και εκπροσωπεί μια ολόκληρη γεωγραφική περιφέρεια, όπως είναι η Κρήτη. Στα δυο αυτά χρόνια της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς και της διοικητικής της σελίδας, έχουμε καταγράψει και επιτύχει υψηλούς ποιοτικούς στόχους σε αθλητικό και διοικητικό επίπεδο. Πιστοί σε ένα οργανωμένο πλάνο και στη στρατηγική μας, δεν θα είχαμε καταγράψει το δικό μας στίγμα, εάν δεν είχαμε αρωγούς και συμμετέχοντες σε αυτό το σχέδιο, κορυφαίες εταιρείες – η κάθε μια στον τομέα της – που πίστεψαν και δεσμεύτηκαν στον εμπορικό μας σχεδιασμό.

Το ανθρώπινο δυναμικό του ΟΦΗ, με ποιοτική ομοιογένεια και δυνατότητες, υιοθετεί και υλοποιεί το πλάνο, στο οποίο συμμετέχει ενεργά, είτε από τον αθλητικό ή διοικητικό του ρόλο και ευθύνη, με κοινό κώδικα επικοινωνίας και αξιών, που ο ΟΦΗ πρεσβεύει σε κάθε του δράση, στην ουσία, στο marketing και στην επικοινωνία. Θέλω να αποδώσω τα εύσημα γι’ αυτή τη μεγάλη διάκριση (της ανάδειξης του ΟΦΗ σε Club of the Year), στους ανθρώπους του οργανισμού του ΟΦΗ, στο ποδοσφαιρικό τμήμα και στο διοικητικό, που εργάζονται με συνέπεια αρχών στη διαμορφούμενη εταιρική μας κουλούρα, και να ευχαριστήσω το σύνολο των συνεργατών /χορηγών μας που μας εμπιστεύονται και συμπορεύονται μαζί μας, για τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων της μεταξύ μας συνεργασίας, σε προοπτική μέλλοντος.

Σε ένα απρόσμενα διαμορφούμενο περιβάλλον, λόγω των συνθηκών της πανδημίας με επιπτώσεις στα σπορ σε παγκόσμιο επίπεδο, η αρωγή των χορηγών και εμπορικών συνεργατών μας δίνει, εκτός από δύναμη και κίνητρα να συνεχίσουμε, το μέγιστο κίνητρο της ευθύνης, απέναντι στην εμπιστοσύνη τους στον ΟΦΗ, και έτσι θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερους στόχους.
Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Commercial Director, ΠΑΕ ΟΦΗ

SPORTS BRAND OF THE YEAR

«Ξέρουμε να κερδίζουμε στα δύσκολα»
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη διοργάνωση και την Επιτροπή των Βραβείων για τις φετινές διακρίσεις, που θεωρούμε ότι μας τιμούν λίγο περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Η αθλητική επικοινωνία είναι κομμάτι μας από το ξεκίνημα και είναι κάτι που πάντοτε φροντίζουμε να κάνουμε με ποιότητα και υπευθυνότητα. Αυτή τη χρονιά είχαμε έναν λόγο παραπάνω: να αξιοποιήσουμε τον μεγάλο πλούτο των αθλητών μας για να δώσουμε ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας σε όλη τη χώρα και η αλήθεια είναι πως για τις καμπάνιες αυτές είμαστε, όλοι στη Stoiximan, βαθιά υπερήφανοι τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Στα φετινά Sports Marketing Awards, στην KaizenGaming και το αγαπημένo brand Stoiximan βραβεύτηκε η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, το ειλικρινές ενδιαφέρον και η ανιδιοτέλεια του ενός προς το σύνολο, και του συνόλου προς τον έναν, αποτυπωμένες σε εταιρική επικοινωνία με βαθύ ανθρώπινο πρόσημο. Η καμπάνια «Μία Ομάδα», το ζωντανό και συνεχές υλικό στα social media που ένωσαν τον κόσμο και οι κοινωνικές δράσεις ήταν το δικό μας αποτύπωμα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Γιατί στην τρέχουσα παγκόσμια συνθήκη της πανδημίας, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε δεν είναι ότι ξέρουμε να κερδίζουμε. Είναι ότι ξέρουμε να κερδίζουμε στα δύσκολα. Και τον πιο δύσκολο αγώνα τον κερδίζουμε όλοι μαζί «σαν μία ομάδα», όπως λέει και το τηλεοπτικό μας.
Πέτρος Τρουλλινός, Head of Marketing Operations, Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano)

Αναγνωρίζοντας τη σημασία των διακρίσεων στη διοργάνωση, ως επιβράβευση ολοκληρωμένων και στρατηγικά σχεδιασμένων πρωτοβουλιών, αλλά και ως πηγή έμπνευσης και κίνητρο για περαιτέρω ενίσχυση των προσπαθειών τους, οι Platinum νικητές θέτουν τον πήχη ακόμη πιο ψηλά και ανανεώνουν το ραντεβού τους με τον σημαντικότερο θεσμο ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών στο Αθλητικό Μarketing.

«Θέτουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά!»
Κάθε επιτυχία και κάθε βραβείο που λαμβάνουμε ως εταιρεία μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους και μας ωθεί να θέτουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά! Βλέποντας τις εταιρείες που συμμετείχαν στην ίδια κατηγορία και οι οποίες διαχρονικά λαμβάνουν μέρος και τιμώνται στα συγκεκριμένα βραβεία, διαπιστώνει κανείς το μέγεθος της επιτυχίας αυτού του Platinum βραβείου και κατά συνέπεια αυτού του project! Καταφέραμε το Interwetten Home Cup να ξεφύγει από τα σύνορα της Ελλάδας και να ταξιδέψει σε Ισπανία, Γερμανία και Αυστρία. Αποτελούμενο από δύο διεθνή τουρνουά: το πρώτο με τη συμμετοχή γνωστών αθλητών ευρωπαϊκών ομάδων με τα οποία έχει χορηγική συνεργασία η Interwetten και το δεύτερο με τη συμμετοχή ομάδων, συνεργαζόμενων εταιρειών και μέσων ενημέρωσης από 3 χώρες (Ελλάδα, Αυστρία, Γερμανία), το οποίο είχε φάση ομίλων, αλλά και τελική φάση F4.

Αυτή η δράση σχεδιάστηκε, έχοντας πρωταρχικό στόχο τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού, μεταφέροντας τους παίκτες και τον κόσμο από το πραγματικό ποδόσφαιρο στον χώρο του e-gaming. Έτσι, όχι μόνο διατηρήσαμε ενεργό το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά καταφέραμε να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο και να αναδείξουμε για ακόμα μία φορά το κοινωνικό πρόσωπο της Interwetten.
Μάριος Λευκαρίτης, CEO & Founder της Bricktin Enterprises Ltd, Country Manager Ελλάδας, Interwetten

«Οι βραβεύσεις αποτελούν έμπνευση και κίνητρο»
Το γεγονός ότι βραβευθήκαμε για πολλές, πολύ διαφορετικές μεταξύ τους δράσεις, οι οποίες υλοποιήθηκαν με διαφορά 12 μηνών, διάστημα στο οποίο ο κόσμος όπως τον ξέρουμε άλλαξε δραματικά, δεν είναι μόνο επιβράβευση, είναι έμπνευση και κίνητρο. Γιατί, τελικά, μέσα από αυτά τα βραβεία τιμήθηκε η έμπνευση και το κίνητρο όλων όσοι δούλεψαν για να γίνουν οι ιδέες πραγματικότητα. Όσων μοιράστηκαν ένα όραμα και κατάφεραν να προσαρμόσουν τις ιδέες στην, όσο ιδανική ή όσο αντίξοη, πραγματικότητα. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν μια επιπλέον έμπνευση κι ένα πρόσθετο κίνητρο για να συνεχίσουμε.
Αντώνης Νικοπολίδης, Πρόεδρος ΔΣ, ΑΜΚΕ Champions For Life

«Ένα project που ξεφεύγει από τα αθλητικά πλαίσια»
Το project Champions For Life ξεφεύγει από τα στενά αθλητικά, ποδοσφαιρικά πλαίσια και αποτελεί ιδιαίτερο case study με πολλαπλές δυνατότητες, προοπτικές και απόλυτη ευελιξία, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στα 7 βραβεία. Το 2019, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα μοναδικό καλοκαίρι, για να τιμήσουμε μία ιστορική στιγμή. Το 2020, μαζί με την Cosmote TV βρήκαμε τον τρόπο να είμαστε παρόντες σε ένα παράξενο καλοκαίρι, με ένα πρωτότυπο τηλεοπτικό concept. Το ότι διακρίθηκαν όλες οι υποψηφιότητες καταδεικνύει το εύρος του project, αλλά και το πόση δημιουργική ελευθερία δίνει σε εμάς.
Δημήτρης Παπανδρέου, Founder & Managing Partner, Fairplay

«Στόχος μας, να φέρουμε το κοινό κοντά στον αθλητισμό»
Αρχικά, ευχαριστούμε την Boussias Communications, για τη διεξαγωγή των Sports Marketing Awards, η οποία, παρόλες τις δύσκολες συνθήκες φέτος και τους υγειονομικούς περιορισμούς, φρόντισε για τη συνέχιση του σημαντικότερου θεσμού ανάδειξης των καλύτερων πρακτικών προώθησης του ελληνικού αθλητισμού. Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ο ΟΠΑΠ κατάφερε να ξεχωρίσει κερδίζοντας συνολικά 10 βραβεία, εκ των οποίων τέσσερα βραβεία Gold, δύο βραβεία Silver, τρία Bronze και ένα Platinum στην κατηγορία Best Sports Sponsorships!

Με αυτές τις διακρίσεις καταφέραμε σαν εταιρεία να αποδείξουμε έμπρακτα ότι ακόμη και υπό περιοριστικές συνθήκες μπορούμε να αναδείξουμε και να στηρίξουμε τον ελληνικό αθλητισμό μέσω καινοτόμων και πρωτότυπων ενεργειών. Στόχος μας, εκτός από την ανάδειξη του ίδιου του brand, είναι πάντοτε να φέρουμε το ευρύ κοινό κοντά στον αθλητισμό μέσω χορηγιών όπως του ΣΕΓΑΣ, ιστορικών ομάδων στο ποδόσφαιρο και το μπάσκετ, μέσω digital ενεργοποιήσεων στα social media, του προγράμματος της Παιδικής Κερκίδας, αλλά και χορηγιών αθλητικών εκδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα τα οποία προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες!
Γιάννης Ρόκκας, Marketing, Communications & Sponsorships Team Director, ΟΠΑΠ