Για 6η συνεχόμενη χρονιά απονεμήθηκαν τα Sports Marketing Awards, επιβραβεύοντας τους φετινούς πρωταθλητές στο Sports Marketing, σε μια βραδιά γεμάτη χειροκρότημα και ευγενή άμιλλα.
Την Πέμπτη, 23 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Sports Marketing Awards 2023, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε η Boussias Events στο Athens Marriott Hotel, τιμώντας τα κορυφαία Sports Marketing Clubs, Brands και Agencies της χρονιάς. Στην τελετή, την οποία παρουσίασε ο δημοσιογράφος Βασίλης Σκουντής, έδωσαν το «παρών» περισσότερα από 200 στελέχη και σημαίνουσες προσωπικότητες του χώρου. Τις κορυφαίες διακρίσεις έλαβαν:
- Ο ΟΠΑΠ ως Sports Marketing Brand of the Year.
- Ο ΑΓΣ Αστέρας Τρίπολης ΠΑΕ ως Sports Marketing Club of the Year.
- Η ActiveMedia Group ως Sports Marketing Agency of the Year.
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο -την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα- τιμήθηκαν οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι:
Οι Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Τουριστικής Ανάπτυξης Πύλου, Δήμος Πύλου-Νέστορος, ActiveMedia Group και Costa Navarino στην ενότητα «Best in Sports Marketing | Clubs, Associations & Events».
- Ο ΟΠΑΠ στην ενότητα «Best in Sports Marketing | Retail Brands».
- To Υφυπουργείο Αθλητισμού και η Motorsport Greece στην ενότητα «Best Sports Events».
- Οι Costa Navarino και ActiveMedia Group στην ενότητα «Best Content for Sports».
- Οι Stoiximan, Progame και ActiveMediaGroup στην ενότητα «Best Sports Sponsorships».
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από 50 έμπειρα στελέχη από την Ελλάδα, υπό την προεδρία των Παραολυμπιονικών Γρηγόρη Πολυχρονίδη και Αντώνη Τσαπατάκη.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι δόθηκαν και 2 τιμητικά βραβεία που κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων:
- Στους Δώρα Αναγνωστοπούλου (Mega TV), Μαρία Καούκη (Sport24) και Θάνο Σαρρή (Gazzetta) για τα συγκλονιστικά αφιερώματα που πραγματοποίησαν για να τιμήσουν τη μνήμη του σπουδαίου Αλέξανδρου Νικολαΐδη. Σημειώνεται πως η βράβευση έγινε από τη γυναίκα του, Δώρα Τσαμπάζη.
- Στον Γιάννη Χατζήμπεη, μέλος της Κριτικής Επιτροπής, για το Βραβευμένο Ντοκιμαντέρ «Τα Όριά μας» και την έμπνευση που προσέφερε για την ουσία της ζωής, τη δύναμη της ελπίδας και τη σημασία της αποφασιστικότητας.
Αξιόλογα αποτελέσματα με δημιουργικότητα & φαντασία
Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης, Χρυσός Παραολυμπιονίκης & Πρόεδρος Συλλόγου Παραολυμπιονικών, ανέφερε σχετικά: «Είδα τη δουλειά όλων σας και θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες για την καινοτομία, για τον τρόπο σκέψης, για τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητά σας. Είστε όλοι άξιοι συγχαρητηρίων. Δεν έχει σημασία ποιος θα πάρει το καλύτερο βραβείο. Αυτό που πιστεύω είναι ότι σε μια χώρα τόσο μικρή μα και τόσο πλούσια σε αυτά που μπορεί να κάνει, εσείς τα αξιοποιήσατε στο έπακρο, γι’ αυτό και τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά αξιόλογα. Σας εύχομαι καλή επιτυχία, καλή φαντασία και καλή δημιουργικότητα στο μέλλον. Σας ευχαριστώ πολύ».
Από την πλευρά του, ο Αντώνης Τσαπατάκης, Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης, Παραολυμπιονίκης & Κάτοχος 20+ μεταλλίων, σημείωσε: «Ο σκοπός μας ήταν να ψηφίσουμε, να αξιολογήσουμε την προσπάθεια, να κρίνουμε το αποτέλεσμα και αυτά ακριβώς κάναμε. Πάνω από όλα, όμως, επιβεβαιώσαμε ότι η Ελλάδα, οι εταιρείες, οι ομάδες, όλα αυτά που περιλαμβάνουν το Marketing, είναι δυνατές, έχουν φαντασία και πολύ μεγάλο και καλό αποτέλεσμα. Σας ευχαριστώ θερμά για τη συμμετοχή, ήταν τιμή μου που ήμουν μέλος των Sports Marketing Awards».
Sports Marketing Brand of the Year / ΟΠΑΠ
«Brand ταυτισμένο με τον ελληνικό αθλητισμό»
«Η βράβευση του ΟΠΑΠ ως Sports Marketing Brand of the Year, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς και είναι αποτέλεσμα σκληρής και ομαδικής δουλειάς. Κάθε ένα από τα 12 βραβεία, αποτελεί τη μεγαλύτερη ανταμοιβή στη διαχρονική προσπάθεια που κάνουμε να στηρίζουμε έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό. Με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο δράσεων και ενεργειών υψηλού επιπέδου και με την αμέριστη συνεργασία των ομάδων και των αθλητών που συνεργαζόμαστε, έχουμε καταφέρει να υλοποιούμε επιτυχημένες ενέργειες που προάγουν τον αθλητισμό στη χώρα, ενώ, παράλληλα, το brand ‘’ΟΠΑΠ’’ να ταυτίζεται με τον ελληνικό αθλητισμό όσο κανένα άλλο».
Sports Marketing Club of the Year / ΑΓΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΑΕ
«H EKE για εμάς δεν είναι απλά στρατηγική, αλλά αυτονόητη πράξη»
«Η βράβευσή μας στα Sports Marketing Awards 2023 ως Sports Marketing club of the Year, μας τιμά και μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς αποτελεί τρανή απόδειξη πως υπάρχει ποδόσφαιρο και εκτός των 4 αγωνιστικών γραμμών. Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα για εμάς στον Αστέρα δεν είναι απλά στρατηγική, είναι στην ουσία μια αυτονόητη πράξη, δράση. Σε κάθε περίπτωση, είναι μια καθημερινή δραστηριότητα. Είναι η υλοποίηση του οράματος των δύο ιδιοκτητών μας, Γιάννη Καüμενάκη και Δημήτρη Μπάκου. Φανερή ή κρυφή, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η βοήθεια προς κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη και η αξιοποίηση της δύναμης που έχει το ποδόσφαιρο για να φτάσει το μήνυμα παντού».
Sports Marketing Agency of the Year / Activemedia Group
«Τα τμήματα δημιουργούν αλληλένδετα νέες προοπτικές, αξίες και συναισθήματα»
«Τα φετινά Sports Marketing Awards με τον έντονο ανταγωνισμό και τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του Αθλητισμού να συμμετέχουν, τονίζουν τη δυναμικότητα της Αθλητικής Βιομηχανίας και την πολύ ιδιαίτερη και ποικιλόμορφη κοινότητα που υπάρχει στον πυρήνα της. Για την ActiveMedia Group ήταν μια πολύ όμορφη εκδήλωση που γιορτάσαμε μαζί με παλιούς και νέους συναδέλφους, μια ακόμα μοναδική στιγμή για την εταιρεία. Είναι, όμως, και μια επιβεβαίωση των προσπαθειών των τμημάτων επικοινωνίας, social media, χορηγιών και παραγωγής, που αποδεικνύουν ότι μόνο αλληλένδετα μπορούν να δημιουργήσουν νέες προοπτικές, αξίες και ιδέες αλλά και νέα συναισθήματα. Μια στρατηγική προσέγγιση που εφαρμόζουμε εδώ και 10 χρόνια και που έχει εδραιώσει την εταιρεία ως μια από τις κορυφαίες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στον τομέα της».
Bronze Winner / Intersport
«Αναγνωρίζεται η ευαισθησία μας σε θέματα βιωσιμότητας»
«Η συγκεκριμένη διάκριση είναι μια αναγνώριση της ευαισθησίας που διακατέχει τους ανθρώπους της Intersport, σε θέματα που αφορούν στη βιωσιμότητα και όχι μόνο, αλλά και μια δέσμευσή μας για ακόμα περισσότερα. Το κλείσιμο των φώτων στα καταστήματά μας συμβαίνει χρόνια και, πλέον, είναι μέρος της κουλτούρας μας, όπως και το ότι δημιουργήσαμε το 1ο Eco Friendly Intersport store στον κόσμο & έχουμε δεσμευτεί να ανοίγουμε ένα κάθε χρόνο. Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία καταστημάτων που έχουν δημιουργηθεί από εξοπλισμό παλιότερων καταστημάτων, τον οποίο λιώσαμε & επανασχεδιάσαμε τα έπιπλα, με υλικά αλλά & τεχνολογίες (αφής/ κίνησης) φιλικά προς το περιβάλλον».