Επιβραβεύοντας τις πιο καινοτόμες ενέργειες αθλητικού marketing, τα Sports Marketing Awards έστρεψαν τους προβολείς σε όσους επενδύουν στον αθλητισμό στην Ελλάδα, με τον ΟΠΑΠ και την ΚΑΕ ΑΕΚ να κατακτούν τις μεγαλύτερες διακρίσεις.

Με σκοπό να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στην Επικοινωνία και το Marketing του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος, διοργανώθηκαν  για δεύτερη χρονιά τα Sports Marketing Awards, από το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS. Στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Ιουνίου, στο Gazarte, με παρουσιαστή τον Στέφανο Αβραμίδη και live αναμετάδοση μέσω Facebook και YouTube, παρευρέθηκαν 200 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή. Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν οι Εurohoops.net, Gazetta.gr, Onsports, Σπορ FM 94,6 και Φως των Σπορ.

ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Η βραδιά άρχισε με την απονομή τιμητικού βραβείου στον Γιώργο Κουρμούζη και την Γλυκερία Σκάρκου. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Κουρμούζης βραβεύτηκε, ως πρωτοπόρος του Αθλητικού Marketing, για τις καινοτομίες που εισήγαγε στη διαχείριση του αθλητισμού και του αθλητικού θεάματος, όπως επίσης και για την προσφορά του στη μετάβαση από τον θεωρητικό ερασιτεχνισμό στον ανοιχτό επαγγελματισμό. Αντίστοιχα, η 12χρονη αθλήτρια του Παλαιού Φαλήρου, η οποία πριν λίγους μήνες κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κόσμου όταν τερμάτισε 3η στον αγώνα των 5χλμ του Ημιμαραθώνιου της Αθήνας, βραβεύτηκε συμβολικά για το πάθος, την αποφασιστικότητα, το ταλέντο και το χαμόγελό της.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
To δύσκολο έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων ανέλαβε κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από καταξιωμένους αθλητές, εκπροσώπους Ομοσπονδιών, υψηλόβαθμα στελέχη από κορυφαία brands και αθλητικούς συλλόγους, Sports Marketing specialists και έγκριτους δημοσιογράφους. Συγκεκριμένα, υπό την προεδρεία του Θοδωρή Παπαλουκά, στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν οι Νικόλ Αβραμίδου, Marketing Manager, Hellenic Olympic Committee, Μαρία Γκούμα, Marketing & PR Manager, ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods, Μιχάλης Ζαμπίδης, 17 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kick Boxing, Γιάννης Θεοδωρακόπουλος, Πρόεδρος, ΠΣΑΤ, Νίκος Καραούζας, Εμπορικός Διευθυντής, ΠΑΕ ΑΕΚ, Δημήτρης Καρλής, Καθηγητής Στατιστικής, Διευθυντής Εργαστηρίου Υπολογιστικής και Μπεϋζιανής Στατιστικής, Μέλος AUEB Sports Analytics Group, Νεκταρία Κονταξάκη, Ανώτερο Διοικητικό Στέλεχος Αθλητισμού, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δρ. Μαρίνα-Λύδα Κουταρέλλη, CEO, Communication Lab, Ελένη Κωνσταντοπούλου, Sport Marketing Specialist, Γιώργος Κωτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος, Asset Ogilvy Entertainment, Μιχάλης Λάιος, Εμπορικός Διευθυντής, ΠΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, Εμπορικός Διευθυντής, ΚΑΕ Ολυμπιακός, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος, Εμπορικός Διευθυντής, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιωάννης Ντζούφρας, Καθηγητής Στατιστικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χρήστος Παλλάκης, Chairman & CEO, LAUREL International Management, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Εμπορικός Διευθυντής, ΚΑΕ ΑΕΚ, Βασίλης Παπαγεωργίου, Marketing Manager, Volley League Πάμε Στοίχημα, Δημήτρης Παπανδρέου, Founder & Managing Partner, Fair Play, Έρρικα Πρεζεράκου, Ερευνήτρια – Ομιλήτρια, Πρωταθλήτρια στο Άλμα επί Κοντώ, Δημιουργός του Replayce, Bασίλης Σκουντής, Δημοσιογράφος Cosmote TV, Gazzetta.gr, Κίμων Στέφος, Director, Corporate Partnerships and Licensing, Εuroleague Basketball, Χρήστος Σωτηρακόπουλος, Δημοσιογράφος Cosmote TV & Σπορ FM 94,6 / Συγγραφέας, Άκης Τσόλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Active Media Group, Μιχάλης Τσώχος, Αθλητικός Δημοσιογράφος-Παρουσιαστής, Έλλη Φλέγγα, CEO, Holmes Place Greece, Γιάννης Χατζήμπεης, Σύμβουλος, Μάρκετινγκ Χορηγιών Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, Ιδρυτής, πλατφόρμας crowdfunding www.giveandfund.com, Ironman, Paralympian.

«Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ MARKETING»
Τη σημασία της ουσιαστικής σχέσης μεταξύ αθλητισμού και marketing τόνισε ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Θοδωρής Παπαλουκάς. Όπως ανάφερε στην εναρκτήρια ομιλία του, «θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής γιατί αφιέρωσαν πολύ χρόνο για να κρίνουν τις υποψηφιότητες. Αυτά τα βραβεία είναι σημαντικά γιατί, ειδικότερα στην εποχή που ζούμε, ο αθλητισμός δεν μπορεί να προοδεύσει και να εξελιχτεί εάν δεν υπάρχει μια σοβαρή ομάδα Marketing δίπλα για να εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους. Η σχέση είναι αμφίδρομη. Το αγωνιστικό κομμάτι θέλει να υπάρχουν οι πόροι και το Marketing θέλει επιτυχίες για να μπορεί να κάνει καλά τη δουλειά του. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές».

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΝΕΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ»
Υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία «Χελωνάκια Baby Swim and more». Ο Δημήτρης Κυριακόπουλος δήλωσε σχετικά: «Όπως όλοι οι τομείς της ελληνικής οικονομίας έτσι και ο αθλητισμός χτυπήθηκε άμεσα από την οικονομική κρίση και μάλιστα ταχύτατα. Οι εποχές άλλαξαν, η αγορά μετασχηματίστηκε, παραδοσιακοί παίκτες βγήκαν εκτός και αναδείχθηκαν νέοι με φρέσκες ιδέες και πιο ευέλικτα σχήματα που ταιριάζουν περισσότερο στην εποχή μας.

Η πρωτοβουλία των Sports Marketing Awards είναι εξαιρετική για τρεις λόγους: α. αναδεικνύει νέους ανθρώπους, καινοτόμες ιδέες και σύγχρονες πρακτικές, δίνοντας ελπίδα σε όσους ονειρεύονται να τολμήσουν στα sports, β. μας δίνει ξανά πίσω τη λάμψη που χάσαμε τα χρόνια της οικονομικής κρίσης και μας θυμίζει πόσο σπουδαίος είναι ο αθλητισμός για τις σύγχρονες κοινωνίες και γ. ενώνει όλους τους ανθρώπους του αθλητισμού και τους δίνει την ευκαιρία να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν νέα οράματα για τον ελληνικό αθλητισμό του αύριο.

Ως υποστηρικτές αυτής της προσπάθειας, εμείς, στα Χελωνάκια, νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι για την προσπάθεια των ανθρώπων που είναι πίσω από τα βραβεία, λυπούμαστε που δεν πήραμε μέρος από την πρώτη χρονιά και δεσμευόμαστε να μην λείψουμε ποτέ ξανά από τη σημαντικότερη γιορτή του ελληνικού αθλητισμού».

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Μεγάλος νικητής της βραδιάς αναδείχτηκε ο ΟΠΑΠ, με 8 Gold, 7 Silver και 2 Bronze βραβεία. Η βραδιά κορυφώθηκε με το βραβείο «Best in Show», ήτοι την υποψηφιότητα που απέσπασε την υψηλότερη, ανεξαρτήτως κατηγορίας, βαθμολογία, το οποίο απονεμήθηκε στην ΚΑΕ ΑΕΚ για την κινηματογραφική ταινία «1968». Ο σκηνοθέτης Τάσος Μπουλμέτης σχολίασε: «Με αυτήν την ταινία έζησα τις πιο συγκινητικές στιγμές χάρη σε όλους αυτούς τους πολιτισμένους “αντιπάλους”, που ήρθαν και μου είπαν, “αν και υποστηρίζω άλλη ομάδα, συγχαρητήρια”. Αφιερώνω, λοιπόν, αυτό το βραβείο σε όλους αυτούς και στις ιστορίες των ομάδων τους».

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
«ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ»

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης που μας τίμησαν με το χρυσό βραβείο των Sports Marketing Awards 2018. Το project της ταινίας «1968», αφορά την καταγραφή του αθλητικού στίγματος στην ιστορία, που πλέον έχει περάσει στα όρια του μύθου και ακουμπά όλους τους Έλληνες. Είναι μια πρωτοπόρα ταινία, που διηγείται με ιδανικό τρόπο τη μοναδική ιστορία της ΑΕΚ, που οραματίστηκε ο Μάκης Αγγελόπουλος και υλοποίησε ένας από τους μεγαλύτερους έλληνες δημιουργούς, ο Τάσος Μπουλμετης. Όπως λέει ο ποιητής, όλοι έχουν τη δική τους Ιδιωτική Οδό. Πας πιο γρήγορα στο σπίτι σου από την Κωνσταντινούπολη. Αυτή τη δική μας ιδιωτική οδό ακλουθήσαμε, δούλεψε σκληρά όλος ο μηχανισμός της ομάδας για το έργο και το αποτέλεσμα και η παρούσα διοίκηση αφήνει μια μεγάλη παρακαταθήκη στην ιστορία της ΑΕΚ, με το «1968», που θα διδάσκει την ελληνική ιστορία και της αξίες του αθλητισμού και του πολιτισμού που η ΑΕΚ διαχρονικά υπηρετεί.
Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Εμπορικός Διευθυντής, ΚΑΕ ΑEK


«ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ»
Αρχικά, ευχαριστούμε την BOUSSIAS, η οποία τείνει να καθιερώσει την εκδήλωση των Sports Marketing Awards, καθώς μέσω τέτοιων θεσμών επιβραβεύεται η καινοτομία και η πρωτοπορία που εισάγουν εταιρείες σαν τον ΟΠΑΠ στον χώρο του Αθλητικού Marketing. Για τον ΟΠΑΠ φέτος είναι μία ιδιαίτερη χρονιά καθώς, γιορτάζοντας τα 60 χρόνια από την ίδρυσή του, κατάφερε να ξεχωρίσει κερδίζοντας 17 βραβεία, εκ των οποίων οκτώ Gold, επτά Silver και δύο Bronze. Έτσι αποδείξαμε έμπρακτα ότι προσθέτοντας την διασκέδαση και την καινοτομία στις αθλητικές χορηγίες μπορούμε να τις κάνουμε βιωματικές και να φέρουμε το ευρύ κοινό ακόμη πιο κοντά στον αθλητισμό, προσφέροντάς του μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες.
Πάνος Μπόλλας – Brand/Communication/Sponsorships Director, ΟΠΑΠ

«ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ»
Η επιλογή του σωστού αθλητικού event ή η δημιουργία ενός νέου customized sport event brand μπορεί να απογειώσει μία μάρκα και να την βάλει βαθιά στην καθημερινότητα του κοινού της. Εμείς στην Libero το βιώνουμε αυτό με δεκάδες events και αντίστοιχες εταιρείες – πελάτες μας και τα Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών του ΟΠΑΠ που διακρίθηκαν με χρυσό βραβείο και φέτος στα Sports Marketing Awards αποτελούν ένα τρανό παράδειγμα. Ένα πρόγραμμα γεννημένο από τον ΟΠΑΠ, βαθιά συνδεδεμένο με τα φυτώρια του Ελληνικού Αθλητισμού, με μεγάλες ιδιαιτερότητες στην υλοποίηση και απίστευτη λάμψη στο τελικό αποτέλεσμα που αντανακλάται στο χαμόγελο πολλών χιλιάδων παιδιών ετησίως σε όλη την Ελλάδα αλλά και των γονιών τους.
Θάνος Παπδόπουλος, Managing Director, Libero S&T

«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ»
Αισθανόμαστε ιδιαίτερη τιμή για τη βράβευση, η οποία μας δίνει ιδιαίτερη δύναμη για τη συνέχεια. Το γεγονός ότι καταφέραμε να διοργανώσουμε έναν αγώνα ευρωπαϊκού επιπέδου και μάλιστα σε σύντομο χρόνο, είναι προϊόν μεθοδικής δουλειάς και άριστου σχεδιασμού. Θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε μέλος της ομάδας μας, που εργάστηκε νυχθημερόν γι’ αυτό το άρτιο αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να απευθύνω ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Δήμο Λάρνακας, που πίστεψε και ασπάστηκε το
όραμά μας, βοηθώντας στην υλοποίησή του. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον 2ο Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας, στις 18 Νοεμβρίου.
Κωνσταντίνος Ντάλτας, Εκτελεστικός Διευθυντής, Radisson Blu Larnaka International Marathon – Γενικός Διευθυντής, Red Wolf Digital Group.

«ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ»
Συγχαρητήρια σε όλους για τα βραβεία, τόσο στα στελέχη του οργανισμού μας όσο και στις εταιρείες χορηγούς μας για την εξαιρετική συνεργασία και παρουσία. Είμαστε σίγουροι ότι με σκληρή δουλειά, θα ακολουθήσουν ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!
Νίκος Λεπενιώτης, Εμπορικός Διευθυντής, ΚΑΕ Ολυμπιακός

«ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ»
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την κατάκτηση δύο χρυσών βραβείων της διοργάνωσης Sports Marketing Awards από την BOUSSIAS. Είναι μεγάλη τιμή για εμάς ανάμεσα σε τόσες αξιόλογες συμμετοχές να κατακτήσουμε την κορυφή, στις κατηγορίες Venues με θέμα «PAO BC WiFi» και Sports Media με θέμα «#PAOFansPAOPower – Κανάλια Επικοινωνίας ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods». Από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι να παρέχουμε προηγμένες υπηρεσίες φιλοξενίας και να δημιουργούμε μοναδικό περιεχόμενο μέσω των καναλιών επικοινωνίας μας, ώστε, τόσο το game night experience εντός γηπέδου, όσο και οι παροχές μας εκτός αυτού να είναι αλληλένδετες με την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι φίλαθλοί μας.
Μαρία Γκούμα, Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Δημοσίων Σχέσεων, ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods

«ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ»
Από την πρώτη στιγμή που αρχίζει να παίζει κάποιος μπάσκετ, ένα είναι το όνειρο (αν εξαιρέσουμε την καριέρα στο NBA φυσικά)… να μπορέσει να καρφώσει! Αυτό όμως, για τους περισσότερους, μένει απλά ένα όνειρο. Αυτό, θελήσαμε να το αλλάξουμε! Έτσι, στην Ogilvy Action δημιουργήσαμε για την Cosmote το My Dunk Experience. Δώσαμε τη δυνατότητα σε κοινούς θνητούς, είτε να καρφώσουν οι ίδιοι σε super slow motion, είτε να γίνουν μέρος ενός εντυπωσιακού καρφώματος από τον αγαπημένο τους παίκτη. Το να κάνεις τέτοια όνειρα πραγματικότητα είναι επιβράβευση από μόνη της. Στο εγχείρημα συνέβαλαν ο Δημήτρης Κουσούλης ως Creative Director, ο Σπύρος Γαρνέλης ως Αrt Director, ο Στράτος Χριστοφαρεΐζης ως Group Account Director και ο Αλέξανδρος Μακρής ως Account Manager.
Δημήτρης Κουσούλης, Creative Director, Ogilvy Action

«ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ»
Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για την εταιρεία μας η επιβράβευση που λαμβάνουμε για δεύτερη συνεχή χρονιά στα Sports Marketing Awards. Η Active Media Group κατάφερε για ακόμα μία χρονιά μέσα από τις στρατηγικές συνεργασίες που είχε με την Costa Navarino, τον Δήμο Σαντορίνης και τον Δήμο Πύλου-Νέστορος να αναδείξει τον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Χαιρόμαστε που μας  εμπιστεύτηκαν άνθρωποι αξιοθαύμαστοι και αφουγκράστηκαν αυτό που θέλαμε να μοιραστούμε. Tο πιο δύσκολο κομμάτι έρχεται μετά τη βράβευση, γιατί πρέπει να διατηρήσεις το επίπεδο στο οποίο έφτασες και να συνεχίσεις να εξελίσσεσαι. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλλαν σε αυτήν την επιτυχία και ευχόμαστε το μέλλον να φέρει ακόμα περισσότερες επιτυχίες. 
Άκης Τσόλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Active Media Group

«ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΑ-ΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ»
Η σύνδεση του Παγκρητίου Σταδίου με την κοινωνία της πόλης αποτελεί κεντρική πολιτική θέση του Δήμου Ηρακλείου. Δεν θέλουμε μια εγκατάσταση κλειστή και για λίγους. Επιδιώξαμε και καταφέραμε να μετατρέψουμε το στάδιο σε ένα «Αθλητικό Mall», στο οποίο κάθε πολίτης μπορεί να αθληθεί, ενώ δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά. Για να επιτευχθεί αυτό, στηριχθήκαμε στην αρχή της ανταποδοτικότητας, ανάλογα με την ιδιότητα και τους σκοπούς των χρηστών του σταδίου, αποδεικνύοντας έτσι εμπράκτως, ότι η σύμπραξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με την ιδιωτική πρωτοβουλία και τα αθλητικά σωματεία μπορεί να συμβάλλει ουσιωδώς στην αξιοποίηση μεγάλων δημόσιων αθλητικών εγκαταστάσεων προς όφελος του αθλητισμού και των πολιτών.
Κωνσταντίνος Βαρδαβάς, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δήμος Ηρακλείου

«ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ»
Χάρηκα πραγματικά με την πρώτη θέση. Ένιωσα ότι αυτό το βραβείο, με ένα τρόπο, μας επιβεβαίωσε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για την ολόπλευρη εκπαίδευση μικρών και μεγάλων στο αθλητισμό, μέσα από τις καινοτομίες της μεθόδου Replayce. Η πρόκληση για εμάς σε επίπεδό sports marketing είναι ότι εργαζόμαστε με πεδία που δεν φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού. Όλοι μπορούν να καταλάβουν την προπόνηση στο σώμα (ορατή βάση) αλλά είναι δύσκολο να καταλάβουν την προπόνηση στις άλλες 3 βάσεις: Ενέργεια, Νόηση, Συναίσθημα (μη ορατές βάσεις) που όμως καθορίζουν το αποτέλεσμα στο σώμα. Θέλω να ευχαριστήσω την κριτική επιτροπή και την Βoussias Communications για την υπέροχη διοργάνωση.
Έρρικα Πρεζεράκου, Δημιουργός του Replayce Method, Positive Training in 4 Bases

«ΣΥΜΒΑΛ-ΛΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΟΛΥΠΛΕΥ-ΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ»
Η Wind απέσπασε δύο Gold βραβεία στην τελετή απονομής των Sports Marketing Awards 2018. Ως Επίσημος Χορηγός και Προμηθευτής Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών του ΣΕΓΑΣ και άλλων Αθλητικών Συλλόγων, η Wind συμβάλλει με μια σειρά πολύπλευρων ενεργειών στην ανάπτυξη του δρομικού φαινομένου. Με βασικό όχημα την Κοινωνική Αλληλεγγύη, η εταιρεία έχει συνδεθεί άρρηκτα με διοργανώσεις αγώνων σε όλη την Ελλάδα και τη στήριξη τοπικών Κοινωνικών Φορέων. Την αφοσίωση και συμβολή της στον αθλητισμό, η εταιρεία κάνει παράλληλα πράξη και με τη στήριξη αθλητών και αθλητριών μικρών, μεσαίων, μεγάλων αποστάσεων δρόμου και ορεινού τρεξίματος.
Η Ομάδα της Wind

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους νικητές: www.sportsmarketingawards.gr