Συνεργασία με την Publicis Hellas

Η επικοινωνία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Publicis Hellas, με αφορμή την παρουσίαση του Optimus One P500 with Google, του νέου Android smartphone της LG. Η προωθητική ενέργεια αφορά στη βασική χορηγία της LG στην ιστοσελίδα του show Just the 2 of us, με οικοδεσπότη τον Γιώργο Καπουτζίδη.

H LG προσκαλεί το κοινό -κατά τη διάρκεια των ζωντανών εκπομπών- να «ανεβάσει» στο site τα δικά του τραγούδια, συμμετέχοντας σε κληρώσεις για συσκευές LG smartphones και προσκλήσεις για να παρακολουθήσει live το show. Στην online καμπάνια σε μεγάλα ελληνικά sites, portals και social media, ο Γιώργος Καπουτζίδης βρίσκεται παγιδευμένος στα «banner» και αναζητά τη συμβολή των χρηστών προκειμένου να ξεφύγει. Στην προσπάθειά του, επιστρατεύει τη βοήθεια του κοινού και τις δυνατότητες του LG Optimus One P500 with Google.

Παράλληλα, οι εντυπώσεις και εμπειρίες του Γ. Καπουτζίδη με το Optimus One, είναι προσβάσιμες στο κοινό μέσα από τις σελίδες του σε Facebook, Twitter και YouTube. Τέλος, σε εξέλιξη βρίσκεται online διαγωνισμός στο site της LG, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να κερδίσουν 10 κινητά τηλέφωνα LG Optimus One P500.