Global review πραγματοποιεί η Nestlé για τον αξίας 300 εκατ. δολαρίων media λογαριασμό της στην Κίνα, με τη Mindshare, στην οποία είχε ανατεθεί συνολικά ο λογαριασμός το 2018, να διεκδικεί ξανά τη θέση της απέναντι στην Publicis Media και πιθανώς άλλα agencies. Το review αφορά τη στρατηγική, το planning και το buying και περιλαμβάνει τα εξής πέντε τμήματα: Nestlé, Wyeth, Totole, HFC και Haoji.
Οι παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν την τελευταία εβδομάδα, ενώ καίρια σημεία του review είναι το digital transformation και το e-commerce. Σύμφωνα με πληροφορίες, πέραν της Publicis Media, στο review συμμετέχουν και τα agencies ιδιοκτησίας της, Zenith και Publicis One, ενώ δεν συμμετέχει η OMD, η οποία είχε κερδίσει το planning και buying σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Nestlé στο Χονγκ-Κονγκ στα τέλη του 2019. Την επίβλεψη του review έχει η εταιρεία R3. (Πηγή: Campaign Asia-Pacific)