Διαγωνισμό για τις δραστηριότητες media buying διεξάγει, σύμφωνα με πληροφορίες του Marketing Brew, η Amazon. Η τεχνολογική εταιρεία δαπάνησε, το 2022, περίπου 20 δισ. δολάρια σε διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες, αναφέρει το AdAge, κάνοντας λόγο για ρεκόρ δαπανών στο industry, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι το pitch θα προσελκύσει πλήθος agencies.

Η IPG Mediabrands υπήρξε, από το 2017 και έπειτα, ο παγκόσμιος media buyer της Amazon, αναφέρει το AdAge. Ωστόσο, σε ερώτηση του Marketing Brew στον media buyer, η IPG Mediabrands το παρέπεμψε σε εκπρόσωπο της Amazon.

«Στο πλαίσιο της συνήθους επιχειρηματικής δραστηριότητάς μας, επανεξετάζουμε τακτικά τις υφιστάμενες επιχειρηματικές σχέσεις μας με third-party προμηθευτές και συνεργάτες και, βάσει αυτών, ενδέχεται να αποφασίσουμε να ζητήσουμε προτάσεις από προμηθευτές, οι οποίοι ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μας», δήλωσε ο Brad Glasser, εκπρόσωπος της Amazon, στο Marketing Brew μέσω e-mail.

«Σε αυτήν την περίπτωση, ανυπομονούμε για τη διαδικασία υποβολής προτάσεων και θα αξιολογήσουμε τα σωστά επόμενα βήματα για τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μας μόλις εξετάσουμε τις προτάσεις που υποβλήθηκαν», προσέθεσε.

(Πηγή: Marketing Brew, AdAge)