Το διεκδικούν Publicis Worldwide και Grey

Πρόκειται για την Publicis Worldwide, η οποία χειρίζεται τον λογαριασμό του Fairy στις ΗΠΑ, και την Grey του ομίλου WPP, που χειρίζεται όλες τις υπόλοιπες αγορές διεθνώς. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια της P&G να εξοικονομήσει έως και 500 εκατ. δολάρια από agency fees και να μειώσει τον αριθμό των agencies με τα οποία συνεργάζεται. Το συγκεκριμένο project ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2015, με τον αριθμό των agencies να μειώνεται κατά 40% παγκοσμίως έως τον Ιούλιο του ίδιου έτους.

(Πηγή: Campaign)