Κινητικότητα παρατηρείται στους κόλπους της αυτοκινητοβιομηχανίας με τα brands να θέτουν στο επίκεντρο τις συνεργασίες με agencies.
Σε αναθεώρηση του digital η Volkswagen.
Κινητικότητα παρατηρείται στους κόλπους της αυτοκινητοβιομηχανίας με τα brands να θέτουν στο επίκεντρο τις συνεργασίες με agencies. Η Mini ξεκίνησε διαγωνιστική διαδικασία για έναν νέο παγκόσμιο λογαριασμό και θα «τρέξει» pitches τον Απρίλιο προς αναζήτηση ενός νέου παγκόσμιου «brand partner». Σύμφωνα με πληροφορίες η κίνηση αυτή εντάσσεται στα σχέδια της εταιρείας για μεγαλύτερα παγκόσμια προϊοντικά λανσαρίσματα, καμπάνιες και activations.
Ο παγκόσμιος agency partner της Mini, η Jung von Matt, δεν φαίνεται να επηρεάζεται από την πρωτοβουλία, καθώς πρόκειται για ένα νέο κομμάτι δραστηριότητας. Σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, η διαδικασία δρομολογείται από την ομάδα procurement της BMW, μητρικής εταιρείας της Mini. Παρά την πανδημία του κορωνοϊού, ο διαγωνισμός αναμένεται να συνεχιστεί με διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις.
Από την πλευρά της, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen αναθεωρεί τις απαιτήσεις για το παγκόσμιο digital marketing agency. Η Tribal Worldwide, μέρος του δικτύου της DDB, χειρίζεται τον ψηφιακό λογαριασμό από το 2000. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αναθεώρηση διεξάγεται όπως και άλλα πρόσφατα reviews που κατέληξαν στην εκ νέου επιλογή μακροχρόνια συνεργαζόμενων agencies (π.χ. η Bartle Bogle Hegarty London, το creative agency της Audi και η Ogilvy, ο social media partner της Skoda).
(Πηγή: Campaign)