Το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, συμβουλευτικές υπηρεσίες τουριστικής προβολής, ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων, συμμετοχή σε εκθέσεις – παράλληλες εκδηλώσεις – επιχειρηματικές συναντήσεις, σε Ελλάδα και εξωτερικό, υπηρεσίες ανάπτυξης – διαχείρισης κοινωνικών δικτύων – υποστηρικτικές υπηρεσίες διαχείρισης διαδικτυακής πύλης (portal) και ανάπτυξη νέων micro sites, υπηρεσίες προβολής στα ΜΜΕ, συνδυαστικές προωθητικές εκστρατείες – δράσεις, ειδικές προωθητικές εκδηλώσεις και σχεδιασμό και ανάπτυξη ιστοσελίδων. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 286.290 ευρώ, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών τις 14/12/2018.