Ύψους 380.000 ευρώ

Πιο συγκεκριμένα, ο ανάδοχος αναλαμβάνει να προτείνει τη στρατηγική επικοινωνίας, να ορίσει ποσοτικούς επικοινωνιακούς στόχους, να σχεδιάσει πλάνο δράσης με atl και btl ενέργειες, να υλοποιεί το πλάνο δράσης και να επιμεληθεί την παραγωγή διαφημιστικών υλικών (ρ/φ και τηλεοπτικά μηνύματα, έντυπα, καταχωρίσεις, φυλλάδια, banners, stands, αφίσες, προσκλήσεις, δημιουργία λογισμικού διαδικτύου, branding καταστημάτων κ.λπ).

Ο συνολικός ενδεικτικός προϋπολογισμός του έργου για τα δύο έτη της σύμβασης, εκτιμάται ότι θα ανέλθει κατ’ ανώτατο όριο στις 380.000 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και η προθεσμία υποβολής προσφορών λήγει στις 21 Σεπτεμβρίου. Η ΕΠΑ Αττικής διευκρινίζει ότι διατηρεί το δικαίωμα να υλοποιήσει την παραγωγή υλικών με την εταιρεία που θα επιλεγεί μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού ή με οποιονδήποτε άλλο συνεργάτη, όπως επισης ότι στο αντικείμενο του παρόντος διαγωνισμού, δεν περιλαμβάνεται η παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, προγραμματισμού και υλοποίησης των διαφημιστικών εμφανίσεων της ΕΠΑ στα ΜΜΕ.