Το 69% του συνόλου των digital media θα πωλείται μέσω programmatic το 2020, αυξημένο από το φετινό 65%, σύμφωνα με την έρευνα της Zenith, «Programmatic Marketing Forecasts 2019».
Για πρώτη φορά, το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί στο programmatic θα ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια το 2019, αγγίζοντας τα 106 δισ. μέχρι το τέλος του έτους, για να ανέλθει στα 127 δισ. δολάρια το 2020 και στα 147 δισ. το 2021, οπότε και το 72% του digital media θα είναι programmatic.
Αν και η τροχιά του παραμένει ανοδική, η επιβράδυνση της ανάπτυξής του είναι αξιοσημείωτη, καθώς από το 35% το 2018 συρρικνώθηκε στο 22% το 2019, ενώ προβλέπεται να φτάσει στο 19% και το 16% το 2020 και 2021 αντίστοιχα. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις προκλήσεις που θέτει η αγορά του programmatic σε marketers και publishers, οι οποίοι καλούνται να βρουν λύσεις ώστε να επωφεληθούν στο μέγιστο από τις δυνατότητές του.
Μία από αυτές είναι η εύρεση της χρυσής τομής μεταξύ ιδιωτικότητας και εξατομίκευσης, μέσα από την ανάπτυξη νέας τεχνολογίας και διαδικασιών και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των first-party data και των πλατφορμών customer data (CDPs). Σε επίπεδο χώρας, ΗΠΑ και Μ. Βρετανία αποτελούν τις πλέον ώριμες αγορές ως προς το μερίδιο στα ψηφιακά media, με ποσοστά 87% και 82% αντίστοιχα. Μέχρι το 2021, Δανία, Γαλλία και Γερμανία εκτιμάται ότι θα βρίσκονται σε αντίστοιχο επίπεδο, με ποσοστά άνω του 80%.
(Πηγή: Zenith)