«Καυστική» συνέντευξη του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Spin, στο Status Ιανουαρίου

Οι αεριτζήδες της επικοινωνίας όμως τελείωσαν. Η επικοινωνία όπως την ξέραμε στην ελληνική εκδοχή των τελευταίων 15 χρόνων έχει ήδη πεθάνει» αναφέρει σε συνέντευξη του στο Status Ιανουαρίου 2012, ο Σπύρος Ριζόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Spin Communications, σε μια ιδιαίτερα «καυστική» συνέντευξη, στην οποία θίγει τα κακώς κείμενα της επικοινωνιακής αγοράς τα τελευταία 15-20 χρόνια.

Αναφερόμενος στις νέες τάσεις που αναμένεται να αναδειχθούν στην επικοινωνία ανέφερε τα εξής: «Θα πρέπει να γίνει συνείδηση πως η πραγματικότητα είναι πλέον παγκόσμια, είναι ψηφιακή, απαιτεί φαντασία και τη ζουν όλο και πιο εξατομικευμένοι άνθρωποι. Άρα δεν μπορείς με ένα μήνυμα μαζικής διαφήμισης να μιλάς σε όλους (…) Η «επόμενη μέρα» απαιτεί εξειδίκευση, απαιτεί στόχευση, απαιτεί μεθοδολογία. Θα πάμε σε μικρότερα μεγέθη με μεγαλύτερη ποιότητα. “Λιγότερα και καλύτερα” είναι το πρόσταγμα των καιρών».

Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει περισσότερες αθλητικές εφημερίδες από την Ιταλία ή τη Βρετανία, ενώ πλέον «δεν μπορούν να συντηρηθούν κρατικοδίαιτοι τίτλοι εφημερίδων. Δεν μπορούν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια να είναι πολυσυλλεκτικά. Δεν μπορούν οι υπηρεσίες επικοινωνίας να παρέχονται από ένα μαγαζί που λέει “τα κάνω όλα και συμφέρω”», υποστηρίζει.