Η ΙΔΕΑ Με το μήνυμα «Κάθε μέρα υγιεινά, κάθε μέρα απολαυστικά», η νέα καμπάνια της Fytro, με την «υπογραφή» της Solid Havas, βρίσκεται στον «αέρα».

H καμπάνια ξεκίνησε με 3 τηλεοπτικά, σε σκηνοθεσία του Θάνου Μήτσιου και παραγωγή της FeelΜe Films, και συνεχίζει με το άνοιγμά της σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας: Digital, SoMe και BTL. Στις τρεις ταινίες, οι πρωταγωνιστές μοιράζονται το τι τους συνδέει με τη μάρκα Fytro και ο καθένας δίνει την εκδοχή του, πάντα βασισμένη στο δίπολο: απόλαυση και ισορροπημένη διατροφή.

Για τους influencers, τους fit, τους Gen-Zers, τους εργαζόμενους, τους Millennials, τους συντρόφους, τη γενιά Άλφα, τους vegans ή και όχι, το Fytro είναι εδώ για όλους. Η γρήγορη κινηματογράφηση με στοιχεία ποπ, το έντονο branding και το personalization μέσα από τους διαφορετικούς και αντιπροσωπευτικούς χρήστες «πρωταγωνιστές», δίνουν το νέο χαρακτήρα που αποπνέει η μάρκα Fytro. Το επαναλανσάρισμα της Fytro περιλαμβάνει, επίσης, τη νέα εταιρική ταυτότητα και τον επανασχεδιασμό των συσκευασιών.