Η ΙΔΕΑ Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Soho Square για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, αναδεικνύει για άλλη μια φορά την αέναη ροή. Εμπνευσμένη από τη ροή του νερού, η ταινία αναφέρεται σε αυτά που έχουν σημασία για τη ζωή, μέσα από τη ροή του χρόνου.

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, οι τρεις σταθερές που ορίζουν τον χρόνο, προβάλλονται μέσω των τριών εννοιών που τα αντιπροσωπεύουν: τον πολιτισμό, τον άνθρωπο και το περιβάλλον, αντίστοιχα. Το κοινό σημείο όλων είναι, πάντα, η ροή.

Οι εικόνες που προβάλλονται είναι από την Ήπειρο και εκπέμπουν «υπόκωφη ένταση και στίγμα από τη φύση και τη ζωή», όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Η χρήση μη επιτηδευμένης εκφώνησης και οι φυσικοί ήχοι συμπληρώνουν την ταινία. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Filmiki Productions και τη σκηνοθεσία οι Danny & Loco.