Στη νέα τους digital καμπάνια

Τα ζυμαρικά Misko και η Soho Square Athens λανσάρουν νέα digital καμπάνια, με πολλές… σάλτσες. Στα δύο videos της καμπάνιας hero προϊόντα είναι τα σπαγγέτι και οι πέννες, καθώς και τα πρωτότυπα food shots του Μανώλη Μαυρή, σε παραγωγή της Foss Productions. Ο λόγος, γεμάτος σάλτσες και υπερβολή, εξυμνεί τα προϊοντικά χαρακτηριστικά της βασικής σειράς Misko με γλαφυρό τρόπο, ενώ το brand έρχεται να υπογράψει πως «Εντάξει, ναι.

Πάντα μας άρεσε η λίγη παραπάνω σάλτσα». Αφού τα ζυμαρικά της Misko, είναι «τα ζυμαρικά που φέρνουν στο πιάτο σας, πάντα το κάτι παραπάνω». Παράλληλα, η dedicated σελίδα misko.gr/valetisaltsasou καλεί το κοινό να δημιουργήσει τις δικές του «σάλτσες» για τα ζυμαρικά Misko, καθώς και πληθώρα Social Media υλικών πλαισιώνουν το concept. Την παραγωγή πραγματοποίησε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Mανώλης Μαυρής.