Τα ζυμαρικά της Misko δεν είναι απλά ζυμαρικά, μας λέει η νέα digital καμπάνια από τη Soho SquareAthens, βάζοντας λίγες παραπάνω “σάλτσες” στην επικοινωνία του brand. Στα δύο digital videos της καμπάνιας πρωταγωνιστές είναι τα σπαγγέτι και οι πέννες, και τα πρωτότυπα food shots του Μανώλη Μαυρή, σε παραγωγή της Foss Productions.
Ο λόγος, γεμάτος σάλτσες και υπερβολή, εξυμνεί τα προϊοντικά χαρακτηριστικά της βασικής σειράς Misko με γλαφυρό τρόπο, ενώ το brand έρχεται να υπογράψει πως «Εντάξει, ναι. Πάντα μας άρεσε η λίγη παραπάνω σάλτσα». Παράλληλα, η dedicated σελίδα misko.gr/valetisaltsasou καλεί το κοινό να δημιουργήσει τις δικές του «σάλτσες» για τα ζυμαρικά Misko, ενώ πληθώρα Social Media υλικών πλαισιώνουν το concept. Την παραγωγή πραγματοποίησε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Mανώλης Μαυρής.