Συγκεκριμένα, κέρδισε χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Social» (ενέργειες που εκμεταλλεύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας του brand, επιτυγχάνοντας σημαντικό engagement του κοινού), για την παρουσία (δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα) στα social media του MasterChef.

Φέτος, για πρώτη φορά, εντάχθηκε στον θεσμό και η νέα κατηγορία Best Original Content Series, για ενέργειες ανάπτυξης πρωτότυπης σειράς περιεχομένου, που εξυπηρετεί τους στόχους μια εταιρείας/διαφημιζόμενου ενώ ταυτόχρονα υπηρετεί και το όραμα της συντακτικής ομάδας του ψηφιακού εκδότη. Σημαντικό στοιχείο της φετινής διοργάνωσης αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των «χρυσών νικητών» στα ΜΙΧΧ Awards Europe.