Έρευνα επιβεβαιώνει τις δυσκολίες των brands στη social επικοινωνία

(Λονδίνο)  Όμως, πολλά brands φαίνεται ότι αγνοούν τους βασικούς «κανόνες» συμπεριφοράς στα Social Media. Το γεγονός, δηλαδή, ότι η επικοινωνία στα Social Media πρέπει είναι αμφίδρομη. Έτσι, όπως αποκαλύπτει η έρευνα, τα brands αφήνουν αναπάντητα το 85% των σχολίων που έγιναν από χρήστες γι’ αυτά. Μόνο που αγνοώντας τους χάνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά τους και να «χτίσουν» πιο ισχυρούς δεσμούς. Διότι, το 58% των χρηστών δηλώνει ότι «θα είχε καλύτερη άποψη για τις επιχειρήσεις που σπεύδουν να απαντήσουν στα σχόλιά τους».

Ο Αμερικανός Dave Kerpen, CEO της Likeable Media και συγγραφέας του best seller «Likeable Social Media», θα συμμετάσχει ως keynote ομιλητής στο Social Media Conference ’12. Και στην παρουσίασή του θα εξηγήσει, μεταξύ άλλων, την ενδεδειγμένη στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν τα brands στην επικοινωνία τους με τους χρήστες. Πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τα αρνητικά σχόλια και πώς τα θετικά; Ποιο είναι το βασικό επικοινωνιακό λάθος στο οποίο υποπίπτουν; Εστιάζοντας σε διάφορα case studies, ο Kerpen υπόσχεται να λύσει τις όποιες απορίες και να δώσει απαντήσεις για τη δημιουργία likeable brands στα Social Media.

Το Social Media Conference ’12 (www.socialmediaconference.gr) θα πραγματοποιηθεί στις 27 Απριλίου, στο Δαΐς, με τη συμμετοχή 5 ξένων ειδημόνων και πολλών καταξιωμένων στελεχών της εγχώριας αγοράς, οι οποίοι θα παρουσιάσουν σημαντικές τάσεις και best practices γύρω από τα Social Media. Με έμφαση στο μεγάλο ζητούμενο της εποχής, την ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και πώς μπορεί αυτή να επιτευχθεί ευκολότερα.