Συμπεράσματα του Social Media Conference
Μέχρι πρότινος μιλούσαμε για disruptors της κρατούσας κουλτούρας μέσα από το social media marketing. Αυτό πλέον δεν αρκεί.

Απαιτείται η δημιουργία νέας, ευθύς εξαρχής, με άξονα τη διαχείριση των προσδοκιών των χρηστών, οι οποίοι, σήμερα, περιμένουν από τα brands, απλά, τα πάντα. Το Social Media Conference 2018, Director’s Cut, που διοργάνωσε το Marketing Week στις 24 Μαΐου, φιλοξένησε experts από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες, αλλά και practitioners από τα σημαντικότερα ελληνικά και διεθνή agencies, οι οποίοι συζήτησαν τις τάσεις που θα καθορίσουν τον χάρτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μοιράστηκαν tips για μέγιστο impact κάθε social media καμπάνιας.

Αναδεικνύοντας τη σημασία του video και της υιοθέτησης μιας mobile first προσέγγισης, έφεραν στο προσκήνιο τις δυνατότητες που επιφυλάσσουν οι νέες τεχνολογίες και τα bots, ρίχνοντας τους προβολείς τόσο στην τέχνη όσο και την επιστήμη της αποτελεσματικής αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων, παρουσιάζοντας παράλληλα λύσεις όσον αφορά τη διαχείριση των data ενόψει GDPR. Επιμένοντας ιδιαίτερα στη δημιουργία μιας μοναδικής, εξατομικευμένης εμπειρίας για τους χρήστες, πρότειναν διαφορετικούς τρόπους επίτευξής της, ενώ, μέσα από παραδειγματικά cases, δημιούργησαν ένα κατατοπιστικό roadmap για αποτελεσματικό influencer marketing. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.