Πραγματοποιείται στις 11 Απριλίου στο Κέντρο Εξέλιξη

Ο Peter Minkjan, ένας από τους κορυφαίους «ειδικούς» του Facebook στην Ευρώπη, θα μιλήσει για τα μυστικά της επιτυχούς αξιοποίησης της δημοφιλούς πλατφόρμας από brands του τουρισμού. Ο Michael Kessler, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της ReviewPro, θα παρουσιάσει οκτώ στρατηγικές που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία ξενοδοχεία διεθνώς για να βελτιώσουν την κατάταξή τους στο TripAdvisor. O Vincent Ramelli, CEO της Wihp Hotels, θα εξηγήσει τις βάσεις μιας επιτυχημένης στρατηγικής meta-search, ικανής να πολλαπλασιάσει τις απευθείας κρατήσεις. Ο Kaspar Strandskov, ειδικός του online digital marketing, θα μιλήσει για τα μυστικά της σωστής αξιοποίησης του Instagram ως μέρος μιας ολοκληρωμένης online στρατηγικής. O Nigel Camp, video expert, θα εξηγήσει τη σημασία του βίντεο για τη μεγιστοποίηση της προβολής της επιχείρησης online, ενώ μέσα από ένα πρακτικό workshop μίας ώρας, θα παρουσιάσει τεχνικές για τη δημιουργία βίντεο επαγγελματικής ποιότητας με βασικό εξοπλισμό το smartphone. Best practices θα παρουσιάσουν οι Κώστας Τριανταφύλλης (Marketing Greece), Σαλώμη Πνευματικού (Celestyal Cruises), Ντέμπορα Ζωγοπούλου (Travelplanet24|Tripsta|airtickets), Πηγή Πλέσσα (Plessas Palace Hotel) και οι OhMyGreece – Young Talents του ΟΠΑ.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.socialtourismconference.gr.