Όπως υπογραμμίζει το εντυπωσιακό line-up του συνεδρίου SMC’18 στις 24 Μαΐου
Η Ελλάδα «κοινωνικοποιείται» με ταχείς ρυθμούς, η αγορά δείχνει τη δίψα της για εκπαίδευση, κάνοντας διαδοχικά sold out στο πρόσφατο All Things Facebook & Instagram’18, και το δημιουργικό δυναμικό της επιβραβεύεται από αναγνωρισμένους φορείς παγκοσμίως. Όλα τα παραπάνω, μαζί με τα δυνατά testimonials για το Social Media Conference της προηγούμενης χρονιάς, φαίνεται να έλκουν σαν μαγνήτης καταξιωμένους Social Media experts και Δημιουργικούς, οι οποίοι επέλεξαν να ανέβουν για πρώτη φορά στη σκηνή ελληνικού συνεδρίου.

Το δυνατό line-up του εφετινού Social Media Conference (www.socialmediaconference.gr), το οποίο σφύζει από κορυφαία ονόματα ειδικών, αποτελεί ένδειξη ότι τα Social Media στην Ελλάδα ζουν το momentum τους. Όχι άδικα, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία του «Global Digital», του ετήσιου report  της We Are Social, τον Ιανουάριο του 2018 οι ενεργοί social media users έφτασαν τα 5,7 εκατ., ποσοστό που αντιστοιχεί σε πάνω από το 50% του πληθυσμού. Ποιοι είναι, όμως, αυτοί οι ομιλητές που υπόσχονται να μετατρέψουν την Αθήνα σε απόλυτο social “hub”, στις 24 Μαΐου;

Ο χαρισματικός storyteller
Εν αρχή είναι ο keynote ομιλητής του συνεδρίου. Σεναριογράφος διάσημων τηλεοπτικών σειρών και ταινιών όπως τα «I’m Alan Partridge» και «The Death of Stalin», ο David Schneider είναι ιδρυτής του Social Media Agency “That Lot” με το οποίο έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει, για όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες. Στο πλαίσιο της ενότητας “Social Strategy & Content Creation”, θα αποκαλύψει τα μυστικά για αποτελεσματική αξιοποίηση της κάθε πλατφόρμας, ενώ λίγο αργότερα, στη 2η ομιλία του, θα παρουσιάσει τα «καλά, τα κακά και τα άσχημα» σε ό,τι αφορά στον τρόπο γραφής στα Social Media και θα δώσει πρακτικές συμβουλές για να γίνουμε καλύτεροι κειμενογράφοι στα Social Media (και όχι μόνο εκεί!).

Και η «πρεμιέρα» των experts
Από το Influencer Marketing και τα Social Analytics μέχρι τις τάσεις στο Video και τα Messaging Bots. Και από το Facebook και το Instagram, μέχρι το LinkedIn και το Snapchat. Με επίκαιρη θεματολογία, το Social Media Conference’18 φέρνει για πρώτη φορά στη χώρα μας μια σειρά από καταξιωμένους experts:
• Τον Kris Hoet, Chief Innovation Officer του πολυβραβευμένου agency Happiness & Global Head of Innovation στην FCB, ο οποίος θα μιλήσει με συναρπαστικά παραδείγματα για τη σύγκλιση που έχει προκύψει μεταξύ τεχνολογίας και δημιουργικότητας.
• Τον Oliver Yonchev, Business Director της Social Chain, ίσως του ταχύτερα αναπτυσσόμενου Social Media agency παγκοσμίως, ο οποίος σχεδιάζει καινοτόμες καμπάνιες για brands όπως οι Apple, Amazon, Coca-Cola, Dreamworks, FIFA, New Balance και Superdry.
• Την Emilie Tabor, Founder του Influencer Marketing Agency, το οποίο εμπιστεύονται στρατηγικά πελάτες όπως οι Tommy Hilfiger, Unilever και Estee Lauder.
• Τον Ben Donkor, Director of Research & Insights της We Are Social, του agency που εκδίδει το “Global Digital”, το απόλυτο ετήσιο special report για όλους τους Social Media Marketers,  και έχει γραφεία σε 4 ηπείρους.
• Τον Syd Lawrence, Συνιδρυτή της The Bot Platform, ο οποίος έχει δημιουργήσει messaging bots για πελάτες όπως το ίδιο το Facebook και το BBC.

Μαζί τους θα είναι στην σκηνή η Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA, LinkedIn, μέσω ζωντανής σύνδεσης με Νέα Υόρκη, ο Victor Pineiro, SVP, Social Media της Big Spaceship, ο Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab, η Μαρίνα Γράψα, Client Service Director της Palo Services, ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Συνιδρυτής & Executive Creative Director της 4 Wise Monkeys, ο Σταύρος Κοντακτσής, Senior Partner της Giraffes in the Kitchen, ο Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager CEE του Facebook και η Μαρία Μανωλιούδη, Global Marketing Solutions, Facebook.

Όλοι τους ανυπομονούν να μοιραστούν εμπειρίες και να αλληλεπιδράσουν με το ελληνικό κοινό, δίνοντας ραντεβού αυτήν την Πέμπτη, 24 Μαΐου, στο OTEAAcademy. www.socialmediaconference.gr