Οι ομιλητές τόνισαν ότι το βασικό στοιχείο στο οποίο οφείλουν να επενδύσουν οι marketers για μία επιτυχημένη παρουσία στα Social Media είναι η βαθιά γνώση του ίδιου του brand αλλά και του κοινού που το ακολουθεί. Αυτή η γνώση πρέπει να προέρχεται από το ίδιο το brand αλλά και από την ερμηνεία των data και των insights που δίνει το κοινό στα Social Media.

Το συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα του ΣΔΕ, εκ μέρους του οποίου απηύθυνε χαιρετισμό η Μαριάνα Κορδοπάτη, μέλος της Ομάδας Digital. Το κυρίως πρόγραμμα άνοιξε ο Matt Desmier, από τους πιο γνωστούς Social Media Strategists της Βρετανίας και διοργανωτής ποικίλων συνεδρίων με θέμα το Digital Marketing. Ο ομιλητής μίλησε για το πώς οι marketers μπορούν να αντεπεξέλθουν στην πληθώρα των Social Media και να εδραιώσουν μία δυναμική παρουσία σε αυτά. Τόνισε ότι τα brands πρέπει να έχουν και να επικοινωνούν μία δυνατή και σαφή ιδέα, η οποία να έχει εφαρμογή σε όλες τις πλατφόρμες.

Στη συνέχεια πήρε το λόγο η Astrid Kowalczyk, Strategist της περίφημης DDB Stockholm, η οποία παρουσίασε τη μεγάλη σημασία που έχει για τη Social στρατηγική η μέτρηση του αποτυπώματος ενός brand, δηλαδή η μελέτη και η αξιοποίηση των data και των analytics. Η ομιλήτρια ανέλυσε βήμα προς βήμα τη στρατηγική που ακολουθεί το σουηδικό agency και συμβούλεψε τους παρευρισκόμενους σχετικά με τους τρόπους χρήσης των στοιχείων που προκύπτουν από τη μέτρηση.

Το «φαινόμενο Snapchat» κλήθηκε να αναλύσει επί σκηνής ο Daniel Spicer, Social Media Strategist και ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Palladium. O ομιλητής ανέλυσε τα χαρακτηριστικά του μέσου που έχει κατακτήσει τους νέους χρήστες και μίλησε για τις αρετές που το καθιστούν ιδιαίτερα ελκυστικό και για τους marketers. Όπως προέκυψε από την παρουσίαση, η αμεσότητα και το εφήμερο στοιχείο του Snapchat δημιουργούν ένα εξαιρετικό περιβάλλον για real-time ενέργειες και δίνουν την ευκαιρία στα brands να πειραματιστούν. 

Σε συζήτηση που έλαβε χώρα στο τέλος της ενότητας, ο Daniel Spicer μαζί με την Astrid Kowalczyk και τον Dirk Singer, ιδρυτή της Rabbit και ομιλητή της τέταρτης ενότητας, μίλησαν για τη διάδοση των Messaging Apps και τις ιδιαιτερότητες που τα διακρίνουν, καθώς επίσης και για τις υπηρεσίες live streaming που έχουν λανσάρει τα μεγαλύτερα social media. Και οι δύο τάσεις αναδεικνύονται ως ισχυρά «όπλα» στην προσπάθεια των brands για δυναμική παρουσία στα Social Media.
Στην πρώτη από τις δύο «ελληνικές» ομιλίες ο Τάσος Βελιάδης, της Socialab παρουσίασε τρόπους ανάπτυξης περιεχομένου που μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα στο κοινό και να απογειώσει την αποτελεσματικότητα μίας καμπάνιας. Στη δεύτερη ομιλία, ο Πέτρος Γαρδικλής και η Ιφιγένεια Δημητριάδου της Generation Υ έδωσαν συμβουλές για μεγαλύτερο conversion rate.

Η τελευταία ενότητα του συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στη δύναμη της εικόνας. Ο Dirk Singer, από τους πρωτοπόρους των visual social media, μίλησε για τις πρόσφατες αλλαγές στο Instagram και εξήγησε στους συνέδρους πώς πρέπει να τις αντιμετωπίσουν για να βγουν κερδισμένοι. Τέλος, στην ομιλία με την οποία έκλεισε το συνέδριο, ο Jose de Cabo ιδρυτής της Olapic μίλησε για το πώς τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν το περιεχόμενο που δημιουργούν και δημοσιεύουν οι fans τους.

Οι παρουσιάσεις όλων των ομιλητών θα είναι διαθέσιμες σε λίγες ημέρες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου www.socialmediaconference.gr