Advengers και Πλαίσιο Computers ήταν οι μεγάλοι νικητές των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε, για 11η χρονιά, η Boussias Events. Στη φετινή απονομή δε, δόθηκαν για πρώτη φορά τα Grand Winner βραβεία στις εταιρείες που ξεχώρισαν σε Facebook, Instagram, YouTube και TikTok, τους τελευταίους 12 μήνες.
Η Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2023 πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, στο Tokyo Theater Athens, με χορηγό τη Knowcrunch και τη συμμετοχή 400 στελεχών της αγοράς, τα οποία γιόρτασαν τη διάκρισή τους σε ένα εντυπωσιακό Hallo-winners πάρτι.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
- η Advengers ως «Social Media Agency of the Year»,
- το Πλαίσιο Computers ως «Social Media Brand of the Year».
Αντίστοιχα, τα νεοσύστατα Grand Winner βραβεία απονεμήθηκαν στις παρακάτω εταιρείες:
- στη Vodafone το Meta Grand Winner,
- στη Γερμανός το YouTube Grand Winner,
- στην Advengers το TikTok Grand Winner.
Τέλος, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι εξής:
- Eurobank στην ενοτητα «Best Use of LinkedIn»
- Novo Nordisk Greece & Magic Doorz στην ενότητα «Best Strategy in Social Media»
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από 59 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία των Άγγελου Γαλανάκη (Google), Ανδρέα-William Γρίβα (Meta), Φάνη Θεοδώρου (TikTok) και Ελένης Καραμαλέγκου (Sky UK).
Όλο και υψηλότερο επίπεδο υποψηφιοτήτων
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Άγγελος Γαλανάκης σημείωσε: «Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι, κάθε χρόνο, το επίπεδο των υποψηφιοτήτων είναι όλο και υψηλότερο. Βλέπουμε εξαιρετικές δουλειές και πολύ ωραία case studies, τα οποία αναδεικνύουν την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν τόσο τα agencies όσο και οι διαφημιζόμενοι».
Αναβάθμιση στην ποιότητα των υποβολών
Από την πλευρά του, ο Ανδρέας-William Γρίβας τόνισε: «Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν. Συγχαρητήρια στους νικητές για τις καινοτόμες ιδέες, τη δημιουργικότητα, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση στις πλατφόρμες της Meta. Γενικότερα, παρατήρησα αναβάθμιση στην ποιότητα των υποβολών σε σχέση με πέρυσι, το οποίο δείχνει μεγαλύτερη κατανόηση του ζητουμένου ανά κατηγορία. Επίσης -και αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο- διαπίστωσα καλύτερα αντανακλαστικά στις υποβολές, καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων είδαμε ότι η ελληνική αγορά υιοθέτησε πολύ πιο γρήγορα τα best practices, όπως για παράδειγμα συνέβη με το Conversions API και τις Advantage + shopping campaigns. Η Meta θα συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, να επιβραβεύει τις εταιρείες και τα στελέχη που προσπαθούν να ξεχωρίσουν γιατί είναι, άλλωστε, οι πραγματικοί πρωταγωνιστές».
«Αποστολή μας να εμπνέουμε δημιουργικότητα»
Ο Φάνης Θεοδώρου, κατά τον χαιρετισμό του, δήλωσε: «Το 2023, το TikTok χωρίς αμφιβολία πρωταγωνίστησε στις συζητήσεις των brands και agencies. Χάρηκα που είδα φέτος τόσες πολλές και ενδιαφέρουσες υποψηφιότητες. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Boussias Events τόσο για την εξαιρετική φετινή διοργάνωση όσο και για την τιμητική πρόσκληση να συμμετέχω ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής. Συνεχίζουμε πιστοί στην αποστολή μας ως TikTok που είναι να εμπνεύσουμε δημιουργικότητα και να φέρουμε χαρά στον κόσμο».
«Αυξημένη διάθεση για καινοτομία»
Tέλος, η Ελένη Καραμαλέγκου επεσήμανε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Boussias Events και τους καταξιωμένους συναδέλφους στην Κριτική Επιτροπή για την επιτυχημένη συνεργασία. Τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε αυξημένη διάθεση για καινοτομία σε όλες τις ιδέες που κατατίθενται και αυτό που κρατάω από τις εφετινές υποψηφιότητες είναι η έμφαση στη μακροχρόνια στρατηγική, το οποίο δείχνει ότι το industry ωριμάζει και ανεβάζουμε τον πήχη κάθε χρόνο όλο και πιο ψηλά. Συγχαρητήρια σε όλους, βραβευμένους και μη. Προχωράμε όλοι μαζί μπροστά».
Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο απαιτεί αφοσίωση και συνέπεια. Σε αυτό συμφωνούν οι νικητές των φετινών Social Media Awards, τονίζοντας τους δικούς τους παράγοντες επιτυχίας που τους έφτασαν στην κορυφή!
Social Media Agency Of The Year / Advengers
Επιβράβευση ποιοτικού και συνεπές περιεχομένου
«Ευχαριστούμε την Boussias Events για την άψογη διοργάνωση, και την κριτική επιτροπή για την αναγνώριση συνολικά της προσπάθειάς μας, με την ανάδειξή μας ως Social Media Agency of the year 2023 και TikTok Grand Winner. Τα Social Media Awards επιβραβεύουν το ποιοτικό και συνεπές περιεχόμενο που από τη μία δίνει αξία στο brand, εξυπηρετώντας τους επικοινωνιακούς του στόχους και, ταυτόχρονα, δίνει αξία στον κόσμο η οποία μεταφράζεται σε αποτελέσματα (metrics). Αυτή η φιλοσοφία αποτυπώνεται και στο DNA των Advengers».
Social Media Brand Of The Year / Πλαίσιο Computers
«Επιμονή, υπομονή & κέφι για δημιουργία σε οδηγούν στην κορυφή»
«H Πλαίσιο Computers, Social Brand of the Year! Είναι μια μεγάλη τιμή και μια ξεκάθαρη επιβεβαίωση πως η επιμονή και η υπομονή σε συνδυασμό με τη φαντασία και το κέφι για δημιουργία, σε οδηγούν σχεδόν πάντα στην κορυφή. Έχουμε ενσωματώσει σε επίπεδο performance όλα τα trends και όλα τα νέα εργαλεία, δρέποντας, έτσι, τους καρπούς αυτών των νεοτερισμών, ενώ, παράλληλα, σε επίπεδο content creation και community management, πιάνουμε από την αρχή τα viral trends και, πολλές φορές, δημιουργούμε και τις δικές μας viral ιστορίες! Συγχαρητήρια στους digital fighters της marketing ομάδας μας που δίνουν ζωή στους στόχους και πολύ συχνά μάς προσφέρουν άπειρο γέλιο με το αγαστό χιούμορ τους!».
Meta Grand Winner / Vodafone
«Εξελισσόμαστε, έχοντας πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι με αυτήν τη διάκριση. H inhouse media ομάδα μας έχει αποσπάσει πολλά βραβεία για τη social στρατηγική που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει τα τελευταία 5 χρόνια. Στόχος μας, η Vodafone να συνεχίσει να εξελίσσεται και να προχωρά μπροστά, με τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο όλων μας των αποφάσεων. Κλείνοντας, θέλουμε να πούμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στους συνεργάτες μας και στην ομάδα του Meta για την υποστήριξη που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια. Let’s all go further, together».
YouTube Grand Winner / Γερμανός
Περιεχόμενο που προσφέρει αξία σε εταιρείες & καταναλωτές
«Είμαστε χαρούμενοι που το brand μας αναδείχθηκε Grand Winner στην κατηγορία του YouTube! Πίσω από αυτήν τη διάκριση, βρίσκεται, κυρίως, η αφοσίωσή μας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου, προσφέροντας αξία τόσο στις εταιρείες όσο και στους καταναλωτές, αλλά και το πάθος μας για να παραμένουμε στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων στον τομέα της τεχνολογίας. Μία πολύ δημιουργική χρονιά ολοκληρώνεται με ένα υπέροχο επίτευγμα για την ομάδα μας, θέτοντας ψηλά τον πήχη για τις επόμενες…».
Platinum Winner / Eurobank
Ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας μέσω LinkedIn
«Είναι μεγάλη μας χαρά που είχαμε αυτήν την ανταπόκριση από την κριτική επιτροπή και μας τιμήσαν με αυτές τις διακρίσεις. Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν! Τα βραβεία αυτά επισφραγίζουν μια ξεχωριστή χρονιά, κατά την οποία το success story μας αναδείχτηκε παγκόσμιο case study στο LinkedIn. Χάρη στην έξυπνη χρήση του περιεχομένου που παράγουμε αποκλειστικά για την πλατφόρμα, αλλά και χάρη στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας που υποβοηθά την καθημερινή επικοινωνία με το LinkedIn, κινητοποιήσαμε διάφορες ομάδες εντός και εκτός του οργανισμού μας, ενισχύοντας έτσι την εταιρική μας ταυτότητα και προωθώντας καλύτερα τις θεμελιώδεις αξίες και τις πρωτοβουλίες μας. Αυτή η στρατηγική προσέγγιση κατέστησε τη σελίδα της Eurobank στο LinkedIn μια από τις πιο πετυχημένες στον ελληνικό τραπεζικό τομέα, μια σελίδα που καταγράφει τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και απήχηση στο κοινό που στοχεύει».
Platinum Winner / Magiq Doorz
«Κερδίσαμε… χάνοντας!»
«Στη Magiq Doorz δεν μας αρέσει να χάνουμε. Για πρώτη φορά, όμως, χρειάστηκε να σχεδιάσουμε μία καμπάνια για να χάσουμε. Κυριολεκτικά. Να χάσουμε την πολύ κακή πρωτιά που κατέχει η χώρα μας στην παιδική παχυσαρκία στην Ευρώπη. Στη Magiq Doorz κερδίσαμε… χάνοντας! Kερδίσαμε μία διπλή βράβευση για τη στρατηγική στα social media και για τη στρατηγική στο CSR, ευαισθητοποιώντας την ελληνική κοινωνία και θέτοντας ένα μικρό λιθαράκι στην πορεία προς τη λύση αυτού του τόσο μεγάλου και ευαίσθητου προβλήματος. “Χάστο αγόρι μου”, είναι οι θρυλικές, πλέον, φωνές των δημοσιογράφων Βασίλη Σκουντή και Δημήτρη Χατζηγεωργίου που κλήθηκαν να μετατρέψουν το επικό, πλέον, “βάλτο αγόρι μου”, τονίζοντας με τον ίδιο ενθουσιασμό την ανάγκη για πρόληψη. Η Novo Nordisk Greece στήριξε εξ αρχής με θέρμη αυτήν την καμπάνια, η οποία δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, την Ελληνική Εταιρεία Παιδικής και Εφηβικής Ενδοκρινολογίας αλλά και τους θρύλους του ευρωπαϊκού μπάσκετ, Δημήτρη Διαμαντίδη, Νίκο Ζήση και Εβίνα Μάλτση. Χωρίς αυτούς, το #PameNaXasoume θα είχε παραμείνει ακόμα μία ιδέα “στο συρτάρι”!».